کد خبر: ۱۴۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 18
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم اسفند برای افتتاح ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبارطرح های عمرانی به استان سمنان سفر می کند.
شفا آنلاین>سلامت>افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتبار بالغ بر ۳۴۵ میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت 

به گزارش شفا آنلاین،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: وزیر بهداشت  درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم اسفند برای افتتاح ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبارطرح های عمرانی به استان سمنان  سفر می کند.

وی خاطرنشان کرد: آغاز ساخت ۲ طرح دانشكده پرستاری مامایی و سايت کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  با اعتباربالغ بر۶۵۰ میلیارد ریال در  سمنان آغاز می شود.
دكتر مهدی شادنوش افزود: ۱۸ طرح با حضور وزیر به بهره‌برداری می رسد.وی تصریح کرد: همزمان با افتتاح این طرح ها ۷۲ طرح در استان سمنان کلنگ زنی می شود که پیش بینی می شود تا دهه فجر ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

وی یاد آورشد: بهره برداري از کلینیک ويژه تخصصي و فوق تخصصي امام خميني (ره)  و ٢ پايگاه سلامت در شهرستان  گرمساراز برنامه های ۲ روزه سفر وزیر بهداشت است.
وی به افتتاح پایگاه سلامت شهری و پایگاه مراقبت سلامت سمنان، دامغان و گرمسار اشاره کرد و گفت: پایگاه مراقبت سلامت و مرکز جامع سلامت شهری در شهرستان سمنان ‌از دیگر طرح های قابل بهره برداری است.

وی افزود: دانشکده تغذیه و علوم غذایی شهرستان آرادان نیز به بهره برداری می رسد.
دكترشادنوش بیان داشت: افتتاح خوابگاه هاي پردیس دانشكده پيراپزشكي دختران و پسران مستقر در شهرستان سرخه  با ظرفیت ۴۰۰ نفر افتتاح خواهد شد.
دكترشادنوش بیان داشت: افتتاح مركز جامع خدمات سلامت و پايگاه سلامت بوستان شهرستان دامغان در این برنامه ها قرار دارد.


وی بیان داشت: افتتاح كلينيك ويژه تخصصي و فوق تخصصي دانشگاه و بازدید از مراحل پیشرفت  بیمارستان مهدی شهر جز برنامه هاي وزير بهداشت در اين شهرستان است
وی ادامه داد :همایش سلامت مادر و کودک و اجلاس روساي دندانپزشکی سراسر كشور با حضور وزیر بهداشت در سمنان برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: وزیر بهداشت در ادامه سفردو روزه خود به اين دانشگاه در نماز جمعه روز ششم اسفند در سمنان شرکت می کند
برچسب ها: وزیر ، بهداشت ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: