کد خبر: ۱۴۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 18
این درمان باعث پیشگیری و کند شدن روند تخریب زانو می شود؛ اما به هر حال عوامل موثر در بروز آرتروز وجود دارد.
شفا آنلاین>سلامت>تزریقات بین مفصلی باعث پیشگیری و کند شدن روند تخریب زانو می شود؛ اما به هر حال عوامل موثر در بروز آرتروز وجود دارد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر حبیب مفخم، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی،با بیان این که جایگاه تزریقات بین مفصلی سوال بسیاری از بیماران است، افزود: زمانی که استفاده از داروهای حاوی کورتون تحویز می شود، این موضوع موجب نگرانی بیمارام می شود؛ چرا که مرتبا شنیده می شود استفاده از این داروها عوارض بسیاری از جمله پوکی استخوان به دنبال دارد.
وی ادامه داد: اصولا برای درمان آرتروز زانو، در تزریقات داخل مفصلی، در صورتی که منع مصرف از سوی پزشک تشخیص داده نشود، در سال دو مرتبه به فاصله شش ماه می توان این تزریق را انجام داد.
این متخصص طب فیزیکی در ادامه بیان کرد: داروهای دیگری نیز برای کاهش التهاب کپسول زانو وجود دارد که عدم منع مصرف آن نیز باید از سوی پزشک متخصص تایید شود.
مفخم در پایان با بیان این که بسیار شنیده می شود که این تزریقات باعث تشدید ناراحتی های زانو می شود، اظهارداشت: این درمان باعث پیشگیری و کند شدن روند تخریب زانو می شود؛ اما به هر حال عوامل موثر در بروز آرتروز وجود دارد.رادیو سلامت
برچسب ها: آرتروز ، توانبخشی ، التهاب
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: