کد خبر: ۱۴۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 11
من همسری صیغه‌ای داشتم که طی پنج سال اخیر با او زندگی می‌کردم. یک ماه اخیر را دائماً با همسرم درگیر بودم
شفا آنلاین>اجتماعی>ناصر محمدخانی مهاجم اسبق پرسپولیس  گفت: به هیچ عنوان از سوی نزدیکان همسر سابقم سوءقصدی علیه من صورت نگرفت. تمام اقوام نزدیک همسر مرحومه‌ام در قطر هستند و با آنها رابطه خوبی دارم .

به گزارش شفا آنلاین،من همسری صیغه‌ای داشتم که طی پنج سال اخیر با او زندگی می‌کردم. یک ماه اخیر را دائماً با همسرم درگیر بودم و ایشان کار را به جایی رساند که علناً به او گفتم دیگر حوصله‌ات را ندارم

 چند روز پیش همراه تیم پیشکسوتان به ایلام رفتیم زمانی که به تهران برگشتم  سوار ماشین دوستم بودم. از داخل دو ماشین سر من و دوستم ریختند و من و دوستم را با مشت و لگد زدند و بعد هم به خانه‌ای در جنوب تهران در منطقه خانی‌آباد بردند.

از همان لحظه اول فهمیدم این افراد اجیر شده همسر صیغه‌ای‌ام بودند. انگیزه‌شان هم پول بود و زدن سه‌دانگ از سند خانه‌ای که در غرب تهران دارم بود.

 من دو موبایل دارم یکی از آن موبایل‌ها را افراد اجیر شده از من گرفتند اما در آن گیر و دار، با پسرم علی در قطر تماس گرفتم و همه چیز را به او گفتم.  مأموران کلانتری خانی‌آباد به آنجا آمدند و مرا از دست آن آدم‌ربایان نجات دادند.

قاضی پرونده بعد از این اتفاقات روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه را به این خانم وقت داده تا اسناد و مدارک و کلید خانه را به من بدهد و شنبه (امروز) قرار است من با یک مأمور به خانه‌ام بروم و اسناد و مدارک موجود در آنجا و بقیه موارد را از او تحویل بگیرم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: