کد خبر: ۱۴۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 08
رحمت الله حافظی گفت: وزارت بهداشت اعلام کرده است که در بررسی محیط پیرامونی پلاسکو گزارشی مبنی بر وجود آزبست احصا نشده است اما همان دود منتشر شده در فضای محل حادثه که انواع و اقسام گازهای سمی را دارا بود و بهتر است مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

شفاآنلاین>سلامت>رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از آغاز غربالگری آتش‌نشانان و خبرنگاران مستقر در پلاسکو توسط شرکت شهر سالم خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،رحمت الله حافظی با بیان اینکه  پس از حادثه پلاسکو و با توجه به شرایط موجود در محل حادثه احساس شد که تهدید جدی برای سلامت آتش‌نشانان وجود دارد، گفت: برهمین اساس طی رایزنی با مدیرعامل و معاون شرکت شهرسالم مقرر شد معاینه دوره‌ای در فواصل معین از آتش‌نشان‌هایی که در صحنه حادثه حضور داشتند انجام شود.

حافظی  با بیان اینکه غربالگری آتش‌نشانان مستقر در حادثه آغاز شده است تصریح کرد: همچنین در جلسه روز گذشته با مدیرعامل شرکت شهر سالم مقرر شد از آنجایی که اصحاب رسانه نیز به طور دائم در محل حادثه حضور داشتند، از این افراد نیز معاینات کامل به عمل آید.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه ساماندهی خبرنگاران در زمان مدیریت پلاسکو بر عهده مرکز ارتباطات شهرداری تهران بوده و این مرکز باید لیست خبرنگاران را تایید کند، گفت: وزارت بهداشت اعلام کرده است که در بررسی محیط پیرامونی پلاسکو گزارشی مبنی بر وجود آزبست احصا نشده است اما همان دود منتشر شده در فضای محل حادثه که انواع و اقسام گازهای سمی را دارا بود و بهتر است مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

حافظی با بیان اینکه نبود آزبست خبر خوب و خوشحال‌کننده‌ای است افزود: اما باید مراقبت‌های لازم، معاینات کافی در فواصل معین و غربالگری صورت گیرد تا از سلامت آتش‌نشانان و خبرنگاران مطمئن شویم.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: