کد خبر: ۱۴۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 08
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: متاسفانه علیرغم تمام شعارهای حقوق بشری و انسان دوستانه که این کشورها سر می دهند، دامنه اقدامات نابخردانه‌شان را تا مخاطره سلامت مردم کشورهای دیگر توسعه می دهند.

شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره تاثیر تحریم تجهیزات پزشکی بر سلامت مردم و پروسه‌های درمانی گفت: این تحریم‌ها هیچ تاثیری بر سلامت و درمان مردم نمی گذارد و تنها اثر آن این است که دروغگویی حاکمان آمریکا را اثبات می کند.

به گزارش شفاآنلاین،سید تقی نوربخش اظهار کرد: متاسفانه علیرغم تمام شعارهای حقوق بشری و انسان دوستانه که این کشورها سر می دهند، دامنه اقدامات نابخردانه‌شان را تا مخاطره سلامت مردم کشورهای دیگر توسعه می دهند.

وی افزود: ترامپ، رییس جمهور آمریکا در اقدام جدیدش، تجهیزات پزشکی بویژه وسایل تصویربرداری را شامل قانونی کرده که اگر بخواهند ارسال شوند، باید اجازه خزانه‌داری آمریکا را بگیرند و در واقع این تجهیزات را وارد لیست تحریم‌ها کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره تاثیر این تحریم بر سلامت مردم و پروسه‌های درمانی گفت: این تحریم ها هیچ تاثیری بر سلامت و درمان مردم نمی‌گذارد، کشور ما  از گذشته به لحاظ تجهیزات تصویربرداری توسعه خوبی داشته و در برخی مناطق مازاد هم دارد. از سوی دیگر این وسایل و تجهیزات منحصر به آمریکا نیستند و نوع با کیفیت و قابل قبول و حتی در برخی موارد بهتر از آمریکا در اروپا و کشورهای دیگر هم تولید می شود و ارتباط تجاری ما بعد از رفتارهای ترامپ با این کشورها گسترش یافته است.

 وی با تاکید بر اینکه این اقدام از یک سو نشان دهنده آن است که تمام شعارهای بشردوستانه و انسان دوستانه آمریکا خلاف واقع بوده و به دنبال توسعه این تحریم‌هاست گفت: این اقدام در تاریخ تحریم هایی که قبلا هم وجود داشته نادر است؛ همیشه سلامت، دارو و وسایل تشخیصی و درمانی به علت رفتارهای انسان دوستانه تحریم نمی شد اما اکنون در دایره تحریم‌ها قرار گرفته است.


وی تاکید کرد: تنها اثر تحریم‌های جدید این است که دروغگویی حاکمان آمریکا را اثبات می کند و تاثیر دیگری ندارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: