کد خبر: ۱۴۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 05
دکتر عصمت السادات هاشمی دبیر علمی این کنفرانس، هدف از برگزاری این برنامه را بررسی جوانب مختلف تشخیصی و درمانی سرطان پستان متاستاتیک و هم اندیشی متخصصان رشته‌های مختلف در سرطان متاستاتیک و ارائه جدیدترین تحقیقات در این زمینه عنوان کرد.

شفا آنلاین:کنفرانس علمی "تازه‌های سرطان پستان متاستاتیک" از سوی گروه پژوهشی "بیماری‌های پستان" پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی، 21 بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر عصمت السادات هاشمی دبیر علمی این کنفرانس، هدف از برگزاری این برنامه را بررسی جوانب مختلف تشخیصی و درمانی سرطان پستان متاستاتیک و  هم اندیشی متخصصان رشته‌های مختلف در سرطان متاستاتیک و ارائه جدیدترین تحقیقات در این زمینه عنوان کرد. 

وی با اشاره به اینکه، سرطان پستان متاستاتیک یکی از معضلات پزشکان دست اندرکار درمان بیماران سرطان پستان است، افزود: بیماران مبتلا به این مشکل از سویی درمان‌های سیستمیک را در گذشته دریافت کرده و انتخاب‌های محدودتری برای این نوع درمان دارند و درمان موضعی متاستاز نیز هنوز جای بحث و چالش است. 

عضو هیات علمی پژوهشکده معتمد ومرکز تحقیقات سرطان پستان جهاد دانشگاهی در ادامه با تاکید بر این نکته که بسیاری از روش‌های مداخله‌ای رادیولوژی بتدریج جایگزین روش‌های جراحی و یا درمان‌های سیستمیک شده‌اند و با عوارض کمتری همراه هستند، ادامه داد: در این برنامه ابتدا با روش‌های تشخیص متاستازهای سرطان پستان آشنا شده، به تازه‌های درمان‌های سیستمیک پرداخته می‌شود و سپس نقش تصویربرداری مداخله‌ای در تشخیص و درمان توضیح داده شده و در انتها جنبه‌های اخلاقی درمان در مراحل پیشرفته سرطان پستان به بحث گذاشته می‌شود.

گفتنی است، این کنفرانس روز پنجشنبه 21 بهمن ماه در محل ساختمان شماره 2پژوهشکده واقع در خیابان انقلاب خیابان ابوریحان خیابان شهید وحید نظری پلاک 45 سالن کنفرانس برگزار خواهد شد. 

لازم به ذکر است، شرکت در این برنامه همراه با امتیاز بازآموزی از سامانه آموزش مداوم خواهد بود.

برچسب ها: سرطان ، کنفرانس ، درمانی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: