کد خبر: ۱۴۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 04
وی با بیان اینکه این دوره ازمدیریت سازمان تامین اجتماعی، فرصت مناسبی برای تحقق برنامه های اصولی است، اظهارکرد: حذف دفترچه و جایگزینی کارت هوشمند سلامت به صورت مطلوبی در سازمان اثرگذار بوده است.

شفا آنلاین>اجتماعی>معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح حذف دفترچه بیمه درمانی در ١٩استان آغاز و در برخی مناطق پایان یافته و در برخی استان ها نیز درحال کامل شدن است.

به گزارش شفا آنلاین، محمدعلی همتی در مراسم راه اندازی بخش داخلی مردان و زنان بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهر ضمن تبریک روز پرستار، افزود: استان های سمنان، گیلان، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و تهران را از جمله ١٩ استان اجرای این طرح است.
وی با بیان اینکه این دوره ازمدیریت سازمان تامین اجتماعی، فرصت مناسبی برای تحقق برنامه های اصولی است، اظهارکرد: حذف دفترچه و جایگزینی کارت هوشمند سلامت به صورت مطلوبی در سازمان اثرگذار بوده است.
وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده درحوزه درمان این سازمان ازجمله اجرای سیستم HIS نمونه است، افزود: ایجاد پرونده الکترونیک نیز در١٠استان کشور آغاز شده و این طرح به کل استانها تسری می یابد.
دکترهمتی ادامه داد: ٢٢برنامه عملیاتی درحوزه درمان سازمان تدوین کرده ایم و درنهایت می توان گفت در طول ٣سال گذشته رضایتمندی مراجعه کنندگان مراکز درمانی سازمان رو به افزایش بوده است.
وی با بیان اینکه کتاب نگهداشت ارتقای هتلینگ سازمان بزودی تکمیل می شود، افزود: این اقدام با هدف افزایش دوام و طول عمر وسایل بیمارستان انجام می شود.
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران نیز در این مراسم گفت: در کشور در حوزه درمان سازمان، پروژه های ملی ارتقای هتلینگ و حذف دفترچه اجرایی می شود.
محمدتقی خسروانی مقدم اظهارکرد:٣٠ درصد خدمت درمانی این سازمان دراستان تهران تولید و ارائه می شود.
وی گفت: ارتقای هتلینگ تاکنون بیش از ١١میلیارد تومان هزینه داشته است.
خسروانی مقدم افزود: ارتقای هتلینگ کار بسیاربزرگی و ملی بود که به بهترین وجه انجام شد.
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهرنیز در این مراسم با بیان اینکه این مرکز درمانی ٥هکتار مساحت دارد، گفت: ١٣٥تخت، بخشهای ویژه و تخصص های مختلف در این مرکز فعال است.
علی اکبر معدنی پور افزود: ٦ تخصص بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهر ٢٤ساعته فعال هستند.
وی افزود: در٩ماه امسال ٣٣٨هزار مورد ویزیت پزشکان درمانگاه این بیمارستان انجام شده و در همین مدت ٨٢٢٦ مورد بستری انجام شده است.
معدنی پوربا بیان اینکه در تمامی شاخص ها وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهرمناسب است، افزود: تعداد ٦٧٣٠مورد عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است.
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهرتاکید کرد: بازسازی بخش جراحی عمومی در این بیمارستان انجام شده که در راستای ارتقای هتلینگ است و بخش های داخلی نیز مورد بازسازی قرار گرفت.
معدنی پورتصریح کرد: اورژانس بیمارستان اصلاح شده و استانداردهای آن ارتقا یافته و تغییرات لازم در آن بوجود آمده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به همراه سایرمدیران وشرکای اجتماعی ازبخشهای مختلف بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) بازدید و با بیماران و مراجعه کنندگان گفت وگو کرد.
همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، امروزشنبه بخش داخلی مردان و زنان بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهر با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران و شرکای اجتماعی این سازمان راه اندازی شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: