کد خبر: ۱۴۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 31
در نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، فعالان صنایع و دانشگاه، سرمایه گذاران بخش خصوصی و سایر نهادهای مربوط دولتی و غیردولتی حضور داشتند.
شفا آنلاین>اجتماعی> ۳ برگزیده در اولین ایده بازار لوازم آرایشی و بهداشتی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش شفا آنلاین، علی علیزاده، دبیر علمی اولین رویداد ایده بازار لوازم آرایشی و بهداشتی که شامگاه دوشنبه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پس از فراخوان ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ایده پردازان از سراسر کشور حدود ۶۰ ایده را به دبیرخانه ایده بازار ارسال کردند.

وی با بیان اینکه این ایده ها بعد از داوری علمی به ۲۰ طرح رسیدند، افزود: برای این ۲۰ ایده در مدت زمان یک ماه کارگاه آموزشی برگزار شد تا آنها بتوانند برای ایده های خود طرح توجیهی آماده کنند و بتوانند آن را در روز نهایی به نحو مطلوبی ارائه کنند.

به گفته وی، سپس این ۲۰ ایده داوری شدند و ۸ ایده برای ارائه نهایی انتخاب شدند.

علیزاده خاطر نشان کرد: داوری نهایی نخستین رویداد ملی ایده بازار دانشگاه صنعتی امیر کبیر با حضور داورانی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اساتید دانشگاه‌های امیرکبیر و شهید بهشتی، سرمایه گذاران دولتی و خصوصی و همچنین از سازمان فرابورس انجام شد.

به گفته وی، در فراخوان رویداد ملی ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی امیرکبیر از ایده پردازان خواسته شده بود ایده‌های خود را در سه حوزه بازاریابی، بازارسازی و برندینگ محصولات بهداشتی آرایشی - فرمول جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی - و بسته بندی جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی، تنظیم و ارسال کنند.

در نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، فعالان صنایع و دانشگاه، سرمایه گذاران بخش خصوصی و سایر نهادهای مربوط دولتی و غیردولتی حضور داشتند.

طرح های« Beauty mirror، از رضا فهمی»، «تولید تانن پوسته پسته برای استفاده در صنایع آرایشی و شوینده‌ها، از شهرام فدائیان»، « ماسک تیوپی ضد چین و چروک و روشن کننده ،از شیوا اسبری»، « تولید نانو ماسک لیفتینگ صورت و بدن از جلبک‌های دریایی خلیج فارس از فاطمه عیدی»، « تولید و عرضه لاک نوین آرایشی، از سولماز ولی زاده، « وسیله کمک آموزشی، از سوزان خفایی»، « مجموعه کرم‌های گیاهی، از دنیا پوی»، و « تهیه پد بهداشتی با استفاده از هیدروژل ابریشم متعلق به انیس جعفری» در این ایده بازار ارائه شدند.

طرح های « Beauty mirror ،از رضا فهمی»،« مجموعه کرم‌های گیاهی، از دنیا پوی» و «تولید نانو ماسک لیفتینگ صورت و بدن از جلبک‌های دریایی خلیج فارس از فاطمه عیدی» از برگزیدگان این ایده بازار بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: