کد خبر: ۱۴۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۵۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 29
اگر قصد خلاص شدن از سالن‌های اپیلاسیون، موبر و ... را دارید یا اگرموهای زیر پوستی خسته‌تان کرده است و دنبال یک مرکز مناسب برای لیزر موهای زائد می‌گردید حتما قبل از گرفتن وقت ویزیت، این مقاله را بخوانید تا با تمام بایدها و نبایدهای این لیزر آشنا شوید.
شفا آنلاین:آیا می دانید در سال گذشته حذف موهای ناخواسته توسط لیزر پرطرفدارترین روش در کشورهای توسعه یافته بوده است.

به گزارش شفا آنلاین:جالب است بدانید که شایع ترین علت بروز موهای زیر پوستی، حساسیت ها، لک ها و ... به دلیل استفاده از روش های سنتی مثل اپیلاسیون، بند، وکس و غیره می باشد.

مطالعه کنید و آگاهانه انتخاب کنید.

1- انجام لیزر در یک کلینیک تخصصی پوست و موی معتبر و دارای مجوز بسیار مهم است.

2- الکساندرایت صرفا یک تکنولوژی است و در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی ساخته می شود. اما الکساندرایت آپوچی آمریکا (که در کلینیک سیب سرخ استفاده می گردد) با یک کولینک بسیار بسیار قوی واقعا چیز دیگری است.

3- الکس آپوچی آمریکا دارای تکنولوژی اندی گ هم می باشد که برای پوست های تیره و نواحی تیره بدن کاربرد دارد.

4- از دستگاه های قدیمی حذف موهای زائد با تکنولوژی پرتو مثلIPL  می تواند باعث بروز موهای زیر پوستی شود خودداری کنید.

سیستم کولینک آپوچی با تولید سرمای شدید روی پوست(پیش از تابش لیزر) باعث کاهش بسیار زیاد درد شده و با بالاترین سطح از امنیت و جوابدهی رفع موهای زائد منجر می شود. 

مهم ترین مزیت لیزر موهای زائد در کلینیک سیب سرخ

 استثنائی ترین پکیج لیزر موی زائد در ایران آغاز شد... تخفیف شگفت انگیز ۷۰% به همراه یک کارت هدیه ۲ میلیون ریالی به هر نفر که هدیه ای از طرف کلینیک سیب سرخ به مراجعین عزیز خواهد بود. تمامی مراجعین محترم پکیج های لیزر از کارت جایزه ۲ میلیون ریالی بهره مند خواهد شد.



رفع موهای زائد در کلینیک سیب سرخ با بهترین دستگاه لیزر در دنیا (آخرین مدل الکس آمریکا)، در محیطی آرام و با حضور کادری مجرب و تیمی از حرفه ای ترین پزشکان پوست و لیزر، با روشی بی خطر، موثر و  بدون درد صورت می پذیرد. در کلینیک سیب سرخ ، آخرین مدل الکس آمریکا که دارای تاییدیه از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا FDA و همین طور اتحادیه اروپا و همچنین مناسب ترین لیزر برای تیپ پوستی نژاد ایرانی می باشد به کار گرفته می شود.

 کدام یک از نواحی بدن را می‌توان با استفاده از لیزر درمان کرد؟

لیزر موهای زائد را می‌توان برای همه نقاط بدن مورد استفاده قرار داد. مشتریان خانم در این کلینیک اغلب درخواست لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی، زیر بغل، پاها، و صورت خود را دارند، درحالی‌که مشتریان مرد معمولاً به دنبال رفع موهای زائد در ناحیه کمر، سینه، صورت و پاها هستند.

 مزایای لیزر درمانی در مقایسه با سایر روش‌های حذف موهای زائد چیست؟

برخلاف اصلاح کردن، موم انداختن، استفاده از مواد شیمیایی و بند انداختن، رفع موهای زائد با لیزر می‌تواند تأخیر بلند مدت در رشد موهای زائد و کاهش آن‌ها برای بیمار به همراه داشته باشد. در حقیقت لیزر موهای زائد سریع و مؤثر است. درحالی‌که استفاده از روش‌هایی مثل الکترولیز می‌تواند در هر بار یک موی خاص را درمان کند، امکان استفاده از لیزر برای پوشش سریع نواحی بزرگ بدن وجود دارد.

 احساس بیمار در هنگام لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد معمولاً یک روش درمانی بسیار راحت است. در حقیقت احساس بیماران در هنگام استفاده از این روش درمانی چیزی شبیه به بند انداختن بوده است. درصورتی‌که حساسیت پوست شما بیش‌ ازحد است، می‌توان برای این درمان از ژل‌های بی‌حسی استفاده کرد. به‌هرحال توجه داشته باشید که این سیستم یکی از معدود روش‌های مورداستفاده برای رفع موهای زائد بدن است که نیازمند استفاده از ژل‌های بی‌حسی قبل از شروع درمان نیست.

 مدت زمان معمول درمان با استفاده از این روش چقدر است؟

با توجه به ناحیه درمان شده، لیزر موهای زائد می‌تواند فقط به چند دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز داشته باشد. در این حالت نواحی خاص بدن که بیشتر از همه با استفاده از این روش تحت درمان قرار می‌گیرند (خط بیکینی، بالای لب، چانه، زیر بغل) معمولاً به کمتر از ۲۰ دقیقه زمان برای درمان نیاز دارند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: