کد خبر: ۱۳۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 27
ویاگرا مانند کاتالیزور عمل می‌کند ولی نمی‌تواند اختلال را به‌طور کامل از بین ببرد. یک سوال رایج در مورد ویاگرا این است به درد خانم‌ها می‌خورد؟ مطالعات درباره استفاده از ویاگرا در میان خانم‌ها این تئوری را مطرح می‌کند که سیلدنافیل می‌تواند جریان خون دستگاه تناسلی را در زنان نیز افزایش داده و انگیختگی را ایجاد کند.
شفا آنلاین: اول از همه فراموش نکنید که این دارو در بهترین شرایط هم برای همه موثر نیست به‌طوری که دوز ۲۵ میلی‌گرمی آن فقط در ۶۳ درصد بیماران و دوز ۱۰۰ میلی‌گرمی در ۸۲ درصد بیماران موثر است.

ویاگرا برای چه کسانی مفید است؟

به گزارش شفا آنلاین:این در حالی است که بیش و پیش از اثر اصلی دارو، عوارض آن دیده می‌شود. با این اوصاف، واقعا توصیه می‌شود این دارو زیر نظر پزشک مصرف شود؛ چه در مردان سالمند و چه در مردان جوان‌تر. درست است که بسیاری از سالمندان به اختلال نعوظ مبتلا هستند اما بسیاری از جوانان نیز با این مسئله درگیرند. واقعیت این است که مردان در دهه۲۰ و ۳۰ هم ممکن است به این اختلال دچار شوند.

البته این مسئله به‌طور کلی می‌تواند روانی باشد اما ویاگرا در زمینه روانی هم می‌تواند موثر باشد چون می‌تواند اعتماد به نفس این افراد را زیاد کند. ویاگرا مانند کاتالیزور عمل می‌کند ولی نمی‌تواند اختلال را به‌طور کامل از بین ببرد. یک سوال رایج در مورد ویاگرا این است به درد خانم‌ها می‌خورد؟ مطالعات درباره استفاده از ویاگرا در میان خانم‌ها این تئوری را مطرح می‌کند که سیلدنافیل می‌تواند جریان خون دستگاه تناسلی را در زنان نیز افزایش داده و انگیختگی را ایجاد کند.

با این حال بیشتر مطالعات اثرات مفید محدودی در استفاده از این دارو برای زنان پیدا کرده‌اند. بی‌میلی جنسی در زن یک فرآیند پیچیده‌ای است که اغلب با استرس، تغییرات هورمونی یا عدم صمیمیت ارتباط پیدا می‌کند و طبیعتا تنها با افزایش جریان خون ناحیه تناسلی نمی‌شود درمانش کرد.

کدام عوارض جانبی به دنبال مصرف ویاگرا طبیعی است؟

بعضی مردان زمانی که ویاگرا مصرف می‌کنند احساس گیجی می‌کنند که به دلیل تغییرات فشار خون است. اگر این احساس باز هم تکرار شد، ممکن است شما گرفتار افزایش فشار خون شده و از آن بی‌خبر باشید که در این صورت باید حتما با پزشک مشورت کنید. همچنین اگر هنگام مصرف ویاگرا در قفسه سینه هر نوع دردی احساس شود باید در نخستین فرصت به پزشک مراجعه کنید و این مشکل را با او درمیان بگذارید چون ممکن است یک بیماری قلبی پنهان داشته باشید.

غیر از این دو عارضه، بقیه عوارض ویاگرا جدی نیست و نیاز به توجه پزشکی ندارد. عوارض معمول ویاگرا شامل خواب‌آلودگی، دل‌پیچه،احســاس گرمای‌شدید،گرفتگی‌در سینوزیت‌ها و سردرد است که همیشه تکرار نمی‌شود به‌خصوص کسانی که قبلا از این دارو استفاده کرده‌اند. اما فراموش نکنید هیچ‌کس مانند شما از وضعیت بدن‌تان خبر ندارد.

اگر هنگام استفاده از ویاگرا احساس فوق‌العاده‌ای دارید می‌توانید از آن استفاده کنید ولی اگر بعد از استفاده از این قرص‌ها احساس خوبی نداشتید، بهتر است بی‌خیال قرص‌های آبی شوید.

آیا می‌دانید که. . .

ویاگرا قدرت جنسی مردان را بیشتر می‌کند؟

واقعا نه. ویاگرا دارویی است که فقط وقتی فرد از نظر جنسی کاملا تحریک شده است به نعوظ او کمک می‌کند و در غیر این صورت فقط عوارض جانبی‌اش نصیب مصرف‌کننده می‌شود. ویاگرا در یک مرد سالم طبیعی تاثیر ویژه‌ای ندارد اما به مردی که نمی‌تواند نعوظی کامل داشته باشد، کمک می‌کند. این اتفاق اغلب برای مردانی می‌افتد که به دلیل افزایش سن یا مشکلات هورمونی دچار مشکل شده‌اند.

همچنین وقتی فواصل رابطه زناشویی کم باشد یا مردی گرفتار استرس باشد به‌طور موقت ممکن است دچار ضعف در نعوظ شود که سیلدنافیل در این موقعیت به فرد کمک می‌کند. شاید به همین دلیل است که خیلی از مردان این دارو را به عنوان یک تقویت‌کننده جنسی می‌شناسند. در واقع در مردان عادی، دارویی است برای وقت‌هایی که یک دلیل خاص باعث ضعف آنها شده است.

آیا می‌شود فهمید کسی ویاگرا مصرف کرده یا نه؟

واقعیت این است که مصرف ویاگرا علامت خاصی ایجاد نمی‌کند که بقیه متوجه آن شوند؛ یعنی هیچ‌کس نمی‌فهمد مگر اینکه خودتان به او بگویید. اما سوال این است که اصلا چرا می‌خواهید کسی نفهمد؟ یادتان باشد این دارو در کیفیت نعوظ تاثیر چندانی ندارد و فقط در صورتی که برای این کار ناتوانی دارید به آن احتیاج خواهید داشت. بعضی افراد برای افزایش لذت از این قرص‌ها استفاده می‌کنند و بعد متوجه می‌شوند چنین تاثیری نداشته است.

این قرص‌ها هیچ کار فوق‌العاده‌ای نمی‌کنند مگر درمان موقت مشکلی که درباره آن صحبت شد پس اینکه تصور کنید با مصرف پنهانی آن می‌توانید از خودتان یک قهرمان بسازید، تصور اشتباهی است.تیتر شهر



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: