کد خبر: ۱۳۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 23
برخی از درمان ها که نیازهای کلینیکی دارند مانند درمان ناباروری، عمل های مختلف چشم، خدماتی است که در مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ارائه می شود و بقیه درمان ها به بیمارستان های معتبر هدایت می شوند.
شفا آنلاین>سلامت>مدیر توریسم درمانی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با بیان این که توانمندی پزشکان ایرانی در موضوع گردشگری سلامت حد استانداردهای بین المللی است، گفت: توجه به گردشگری سلامت سبب ارز آوری برای کشور می شود.

به گزارش شفا آنلاین،محمد دبیر روز دوشنبه با اعلام انعقاد تفاهمنامه با نهادهای دولتی و خصوصی کشور عراق، افزود: ظرفیت پذیرش 100 بیمار خارجی در ماه را داریم.
وی با اعلام این که تمام امکانات برای ورود، پذیرش، درمان و بازگشت بیماران به کشورهایشان را مهیا کردیم، گفت : برخی از درمان ها که نیازهای کلینیکی دارند مانند درمان ناباروری، عمل های مختلف چشم، خدماتی است که در مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ارائه می شود و بقیه درمان ها به بیمارستان های معتبر هدایت می شوند.
دبیر درباره روند ورود بیماران خارجی به ایران گفت: پرونده پزشکی این بیماران از کشور شان از طریق ایمیل در اختیار هلال احمر قرار می گیرد سپس ظرف 24 ساعت، زمان پذیرش و نحوه درمانشان اعلام می شود.
وی با اشاره به این که ممکن است برخی از انواع گردشگری ها در ایران با محدودیت هایی همراه باشد، گفت : ولی توانمندی پزشکان ایرانی که در حد استانداردهای بین المللی است می تواند گردشگری سلامت را در ایران توسعه دهد که البته نیازمند توجه مسئولان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: