کد خبر: ۱۳۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 23
هر فردی با توجه به خصوصیات اخلاقی که دارد، جشن عروسی خاصی را می پسندند، اما آیا می دانید که جشن عروسی متولدین ماههای مختلف چگونه است؟
شفا آنلاین:هر فردی با توجه به خصوصیات اخلاقی که دارد، جشن عروسی خاصی را می پسندند، اما آیا می دانید که جشن عروسی متولدین ماههای مختلف چگونه است؟

به گزارش شفا آنلاین:جشن عروسی رمانتیک، سنتی، ساده، لاکچری... اگر می خواهید بدانید که چه مراسمی با شخصیت شما جور در می آید، با ماه همراه شوید.

فروردین
 
امروز روزی است که باید مانند یک ملکه بدرخشید زیرا که تمام چشم ها روی شماست.پس به دنبال بهترین آرایشگر، عکاس و لباس عروس باشید. شما دوست دارین که یک عروسی مجلل داشته باشید، جشنی که هر جا قدم می گذارید، زیر پایتان دریایی از گل باشد.
 
 
 

 
اردیبهشت
 
شما عاشق سنت هستید، پس یک عروسی سنتی آن چیزی است که باید به دنبالش باشید. از آنجا که به خانواده و میراثی که از اجداد خود باقی مانده بسیار اهمیت می دهید، دوست دارید عروسی تان یک عروسی کاملا خانودگی باشد.
 

 
خرداد
 
شما به دنیا آمده اید تا از زندگی تان لذت ببرید. با توجه به شخصیت تان، بهتر است یک دی جی ماهر استخدام کنید تا فضای جشن عروسی تان را همان گونه که دلخواهتان است، پر از شور و نشاط جوانی کنید. از این که دوستان تان در جشن عروسی شما خوشحال و شاد باشند، شما نیز نهایت لذت را می برید.
 

 
تیر
 
از ابراز احساسات در جمع دیگران، تنفر دارید. شما فردی هستید که ترجیح می دهید جشن عروسی تان خصوصی و دوستانه باشد. دوست دارید دست همسرتان را بگیرید و به مکانی دور از چشم دیگران بگریزید و عشق و علاقه تان را در خفا بروز دهید. آیا به برگزاری جشن در حیاط پشتی خانه ای بزرگ، فکر کرده اید؟
 
 
 

 
مرداد
 
دوست دارید در جشن عروسی تان دیگران را سورپرایز کنید. به عنوان مثال بندبازی را استخدام می کنید تا میهمانان را با اجرای فوق العاده خود متعجب کند. لباس عروس برای شما یکی از مهم ترین بخش های این جشن است. اگر چه دوست دارید راهروی ورودی تان نیز به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشد.
 

 
شهریور
 
پس از یک جشن ساده و کوتاه در فضای باز، میهمانان خود را به سالنی سرپوشیده، با دکوراسیونی زیبا دعوت می کنید. از آنچا که عاشق طبیعت هستید، دوست دارید دکوراسیون سالن عروسی شما تداعی کننده طبیعت باشد. به عنوان مثال گل های زیادی سفارش می دهید و میز و صندلی های چوبی انتخاب می کنید. سقف نیز پر از چراغ های ریسه ای است. عکس های عروسی نیز برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است.
 

 
 

 
مهر 
 
شما فردی رمانتیک هستید. از تاریخ نیز نهایت لذت را می برید، به همین دلیل با خواندن یک قطعه شعر قبل از بستن قول و قرارتان با حتی استخدام یک گروه کر، می توانید جشن عروسی تان را تبدیل به یکروز منحصر بفرد، ایده آل و فراموش نشدنی کنید.
 

 
آبان
 
با توجه به شخصیت درونگرایی که دارید، یک عروسی دو نفره را ترجیح می دهید. دوست دارید با همسرتان به مکانی آرام سفر کنید و این شادی را خصوصی جشن بگیرید، سپس بعد از گذشت یک ماه دیگران را نیز در این شادی شریک کنید. شما از اصراف متنفرید، به همین دلیل یک عروسی ساده و کم خرج تمام چیزی است که بدان احتیاج دارید.
 

 
آذر
 
 از آنجا که شما عاشق طبیعت هستید، دوست دارید مراسم خود را نیز در طبیعت برگزار کنید.یک باغ پر از دارو درخت می تواند مکان ایده آل تان باشد. از کارهای هیجان انگیز نیز مانند آتش بازی لذت می برید. پس خودتان را آماده یک جشن عروسی لاکچری و پرخرج کنید.
 

 
 

 
دی
 
عاشق برگزاری جشن عروسی در کاخ های تاریخی هستید. با دیدن منوهای دستی، مجسمه های تزیینی، گل های مینیاتوری شاد و راضی خواهید شد. خانواده نیز برایتان بیشترین ارزش را دارد اما حواستان باشد که به آنها اجازه ندهید در هر مسئله ای دخالت کنند.
 

 
بهمن
 
از دوستان موسیقیدان خود می خواهید تا در مراسم عروسی شما قطعه ای راک بنوازند.، از دوستان شاعرتان درخواست می کنید که قطعه ای شعر برایتان بخوانند و به صمیمی ترین دوستان تان نیز این اجازه را می دهید که کنترل تمام امور را به دست گیرند. اگر چه دوست دارید برای بهترین شب زندگی تان، زیاد خرج کنید اما ترجیح می دهید مقداری از پول آن را به خیریه ها هدیه کنید.
 

 
اسفند
 
از آنجا که فرد بسیار رمانتیک و احساساتی هستید، از آرایشگر خود بخواهید که از لوازم آرایش ضد آب برای آرایش تان استفاده کنید زیرا ممکن است که از شدت احساسات اشک تان سرازیر شود. دوست دارید برای مراسم تان یک تم انتخاب کنید، به عنوان مثال تم دریا یا حتی یک شب پر ستاره... در هر صورت میهمانان به شدت تحت تاثیر این روز خاص قرار خواهند گرفت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: