کد خبر: ۱۳۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 21
دردیدار نوبخت با وزیربهداشت عنوان شد؛
علی نوبخت بیان کرد:در دیدار با وزیربهداشت و درمان درخصوص اقدامات و برنامه ریزی های انجمن علمی روانپزشکان درمورد حادثه اخیر اطلاع رسانی شد واقدامات دفتر سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت و درمان نیز مورد توجه قرارگرفت.
شفاآنلاین>سلامت>رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تاکید برحل مسائل روانی و اجتماعی حادثه دیدگان پلاسکو در دیدار خود با وزیر بهداشت و درمان خبرداد.

به گزارش شفاآنلاین،علی نوبخت  با یادآوری دیدار خود از حادثه دیدگان پلاسکو درچند بیمارستان پایتخت، گفت: پس از این دیدارها جلسه ای با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزار شد و در این جلسه بر حل مسائل روانی و اجتماعی مردم به ویژه حادثه دیدگان و قهرمانان آتش نشان در حادثه پلاسکو تاکید شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی با یادآوری دیدار روز گذشته خود از مصدومان قهرمان آتش نشان درحادثه پلاسکو در چند بیمارستان پایتخت ،افزود: دراین بازدیدها به رفع نیازهای مصدومان در خصوصی مسائل روانی و اجتماعی تاکید  و نحوه خدمات رسانی به آنها مورد بررسی قرارگرفت.  

وی با بیان اینکه رفع مشکلات روانی و عاطفی مصدومان  و خانواده های آنها باید مورد توجه قرارگیرد، تصریح کرد: در دیدار با وزیربهداشت و درمان درخصوص اقدامات و برنامه ریزی های انجمن علمی روانپزشکان درمورد حادثه اخیر اطلاع رسانی شد واقدامات دفتر سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت و درمان نیز مورد توجه قرارگرفت.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: درجلسه با وزیر بهداشت و درمان پیشنهادهایی درخصوص پیگیری مشکلات به وجود آمده در این حادثه  مطرح شد که نتایج حاصل از آن درمذاکره با مسئولان ذی ربط بررسی خواهد شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: