کد خبر: ۱۳۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۵ - 2017January 19
در حال حاضر نیاز حاد و مبرم به خون وجود ندارد و چنانچه اهداکنندگان نوعدوست در تهران تمایل به اهدای خون داشته باشند بهتر است که در روزهای آینده و همچنین در هفته پیش رو مراجعه کنند.

شفا آنلاین:مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت:درحال حاضر ذخایر خون مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی پذیرش مصدومان حادثه ساختمان پلاسکو تامین شده است ونیازی به مراجعه اهداکنندگان نیست.
به گزارش شفا آنلاین،سید مرتضی طباطبایی افزود: در حال حاضر نیاز حاد و مبرم به خون وجود ندارد و چنانچه اهداکنندگان نوعدوست در تهران تمایل به اهدای خون داشته باشند بهتر است که در روزهای آینده و همچنین در هفته پیش رو مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از اهداکنندگان به رسم کمک به نیازمندان به خون و همچنین مصدومان حادثه ساختمان پلاسکو به مراکز انتقال خون استان تهران مراجعه کرده اند که این استقبال هم بسیار خوب است.
وی ادامه داد: این استقبال به حدی بوده است که نیروهای حاضر در محل کار پاسخگو نبوده و از نیروهای کمکی که در این زمان در محل کار حضور نداشته اند کمک گرفته شده است.
وی اعلام کرد: در حال حاضر انتقال خون استان تهران برای تامین خون مورد نیاز مصدومان این حادثه هیچ نوع اطلاعیه ای را صادر نکرده است و در صورتی که هرگونه نیاز مبرمی به خون پیدا شود از طریق اداره کل انتقال خون استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام خواهد شد.
طباطبایی گفت: در حال حاضر ساعت کار مراکز انتقال خون در استان تهران همان ساعت معمول و همیشگی است و برنامه ای در حال حاضر برای تمدید ساعت کار نداریم و در صورتی که نیاز مبرم به خون داشته باشیم طی اطلاعیه ای فراخوان خواهیم داد که هم اکنون اینطور نیست.
ساختمان تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران ساعت 8 و 5 دقیقه صبح امروز دچار حریق شد که پس از حدود سه ساعت، 15 طبقه ساختمان بطور کامل تخریب شد و فروریخت.
براساس اعلام مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تهران حدود 70 مصدوم داشته که 23 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.
برچسب ها: پلاسکو ، اهداخون ، ساختمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: