کد خبر: ۱۳۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۳۰ دی ۱۳۹۵ - 2017January 19
یکی از بهترین سالادها برای از بین بردن سموم از بدن سالاد کلم است، برای تهیه این سالاد مغذی که سرشار از انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان و املاح معدنی است، به مواد زیر نیاز دارید
برای سم زادیی از بدن در کنار مصرف انواع دمنوش های گیاهی می توانید از ترکیب سبزیجات به شکل یک سالاد مقوی و خوشمزه استفاده کنید.

به گزارش شفا آنلاین،یکی از بهترین سالادها برای از بین بردن سموم از بدن سالاد کلم است، برای تهیه این سالاد مغذی که سرشار از انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان و املاح معدنی است، به مواد زیر نیاز دارید:

مقداری کلم بروکلی، کلم پیچ، کلم قرمز، کلم بروکسل، اسفناج، مقداری هویج، پیاز خرد شده، زیتون، آووکادو، گردوی خرد شده و مقداری سیر رنده شده.

ابتدا کلم ها را خرد کرده درکاسه سالاد ریخته سپس مابقی مواد را به آن اضافه کنید و خوب به هم بزنید.

در ظرفی دیگر سس مخصوص این سالاد را آماده کنید که از مواد زیر تشکیل شده است:
سرکه سیب، نمک، فلفل، مقداری خردل و لیمو ترش.

سرکه و سایر مواد را باهمدیگر ترکیب کنید و برای حدود 5 دقیقه صبرکنید تا محلول یک دست شود.

در مرحله آخر سس را به سالاد کلم اضافه کنید و حدود یک ربع در یخچال بگذارید تا کاملا عطر و طعم سس جذب کلم ها شود و پس از سرو می توانید از طعم بی نظیر یک سالاد خوش طعم که دارای سولفورافن به میزان زیاد است و کبد، کلیه ها و ریه را ضدعفونی می کند لذت ببرید.

این سالاد بسیار کم کالری است و باعث چاقی نمی شود، مصرف آن در روزهایی که هوا آلوده است همچنین برای افراد سالمند که مشکوک به ابتلا به سرطان هستند توصیه می شود.
برچسب ها: آلودگی هوا ، چاقی ، سرطان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: