کد خبر: ۱۳۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۳۰ دی ۱۳۹۵ - 2017January 19
شفاآنلاین:معاون اول رئیس جمهوری ازآمادگی کامل دولت برای عملیات امداد و نجات در حادثه آوارساختمان پلاسکو خبرداد.

به گزارش خبرنگارشفاآنلاین،دکترجهانگیری دقایقی قبل با حضور درمحل حادثه گفت: همه دستگاه های اجرایی برای انجام عملیات امداد و نجات و خدمت رسانی به مصدومان حادثه، بسیج شده اند.

 دولت در کنار ملت است و همه دستگاه های اجرایی کشور برای نجات حادثه دیدگان بسیج شده اند.

وی اظهار کرد: این بسیج شدن برای این است که تا جایی که امکان دارد دیگر مصدومان احتمالی حادثه نجات پیدا کنند و برهمین اساس اورژانس و بیمارستان ها با بسیج امکانات خود، آماده ارائه خدمات مناسب به مصدومان هستند.
جهانگیری افزود: امیدواریم بعد از عبور از این بحران و خاتمه پیدا کردن این مسئله به مسائل مشابه رسیدگی شود تا هم علت این حادثه مشخص شود و هم در دیگر ساختمان هایی که شرایط مشابه دارند، حادثه دیگری رخ ندهد.

* اظهارات وزیر بهداشت
وزیر بهداشت  نیز که در محل حادثه حاضر شده بود از آماده باش همه بیمارستان های اطراف محل حادثه و اورژانس خبر داد و گفت: همه چیز از نظر بهداشت و درمان تحت کنترل است.
دکتر قاضی زاده هاشمی  افزود: در آماده باش کامل هستیم و همکاران پزشکی و اورژانس مراکز درمانی کشور به خوبی مسائل را تحت نظر دارند.
وی اظهار کرد: 23 مصدوم حادثه تا کنون به مراکز درمانی انتقال داده شده اند که بیشتر دچار شکستگی شده اند و دراین میان حال یکی از مصدومان حادثه وخیم گزارش شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: درعین حال همه چیز از نظر بهداشت و درمان تحت کنترل است و نیروهای ما آماده اند تا احیانا به آنانی که در راه هستند هم بتوانند کمک کنند.
 ساختمان تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران ساعت 8 و 5 دقیقه صبح امروز دچار حریق شد که پس از حدود سه ساعت، 15 طبقه ساختمان بطور کامل تخریب شد و فروریخت.
براساس اعلام مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تهران حدود 70 مصدوم داشته که 23 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: