کد خبر: ۱۳۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۵ - 2017January 09
وزیر رفاه:
درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که یاد و نامش یادمانه همه دوستداران انقلاب و نظام است خسرانی عظیم است .

شفاآنلاین>اجتماعی>وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی پیام تسلیتی را در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر کرد.

به گزارش شفاآنلاین، متن پیام علی ربیعی که مرکز اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر کرده در ادامه آمده است:‌

"

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال ناگهانی و جانکاه  یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب ، مبارز کم نظیر دوران مبارزات  انقلاب اسلامی، فرمانده دوران دفاع مقدس ، سیاستمدار توانمند و بادرایت دوران جمهوری اسلامی و دوست و یاور همیشگی کارگران و محرومان که عمر خود را وقف تحقق انقلاب و پیشرفت جمهوری اسلامی نمود باعث تاسف و تالم عمیق همه دلسوزان و وفاداران به انقلاب و ایران زمین گردید . 

درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که یاد و نامش یادمانه همه دوستداران انقلاب و نظام است خسرانی عظیم است . او خودسخت کوش بود و برای ایران اسلامی نیز آرزوی آبادانی ، رفاه و اقتدار و پیشرفت داشت . آیت الله هاشمی رفسنجانی که دارای اندیشه ای بزرگ بود ، بزرگی و اقتدار را برای ملت ایران از مسیر دینداری عقلانی ، سیاست ورزی میانه رو و مشارکت اجتماعی همه ایرانیان در سازندگی این سرزمین طلب می کرد . خوب بیاد دارم که اولین تشکل های کارگری در ابتدای انقلاب اسلامی با حمایت های ویژه ایشان و شهید بهشتی شکل گرفت  . 

اینجانب در گذشت این همراه همیشگی انقلاب ، امام و رهبری را به محضر مقام معظم رهبری،  تمامی مردم ایران و بیت معظم ایشان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم حضور آحاد مردم در مراسم تشییع آیت الله رفسنجانی جلوه ای ماندگار از ارج نهادن به خدمتگزاران و آرزومندان عزت و سربلندی ایران را در تاریخ ثبت کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: