کد خبر: ۱۳۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۵ - 2017January 02
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که بیماران نباید جز رنج بیماری رنجی داشته باشند یادآورشد: این شعار، شعار طرح تحول نظام سلامت است لذا از مسئولان می خواهیم برنامه های طرح تحول نظام سلامت را با جدیت و پشتکار بیشتر ادامه دهند و در راستای رفع موانع طرح تلاش کنند.
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بخش سلامت و طرح تحول نظام سلامت یکی از پیشتازترین حوزه ها در کشور و بزرگترین پروژه رفاهی جمهوری اسلامی است.

به گزارش شفا آنلاین،محمدآقاجانی روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در سنندج کاهش هزینه های درمانی بیماران را بزرگترین دستاورد طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد و افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت دردهای بیماران کم درآمد را تسکین داد.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که بیماران نباید جز رنج بیماری رنجی داشته باشند یادآورشد: این شعار، شعار طرح تحول نظام سلامت است لذا از مسئولان می خواهیم برنامه های طرح تحول نظام سلامت را با جدیت و پشتکار بیشتر ادامه دهند و در راستای رفع موانع طرح تلاش کنند.
وی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان را در زمینه طرح تحول سلامت یکی از دانشگاههای موفق در کشور عنوان کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی کردستان یکی از دانشگاههای خوب در سطح کشور محسوب می شود.
در این آیین سیامک واحدی به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان منصوب و از خدمات طیب قدیمی رئیس قبلی این دانشگاه قدردانی شد.
رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان نیز در سخنانی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید گفت: این طرح که مورد تاکید ویژه رهبر معظم و دولت بود با جدیت بیشتری تداوم خواهد داشت.
سیامک واحدی مقوله درمان را یکی از شاخه های طرح تحول نظام سلامت برشمرد و افزود: اگر آموزش ها در دانشگاه صحیح باشد درمان نیز به خوبی پیش خواهد رفت.
وی اضافه کرد: پروژه کوثر که یادگارم سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان است با همکاری شرکت های سازنده با شتاب هر چه بیشتر به پایان خواهد رساند.
وی آینده روشن جامعه را مرهون تربیت و پرورش دانشجویان در دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه باید انسان ساز باشد و آموزش ها در دانشگاه در راستای تقویت نیروی انسانی باشد.
وی یکی از شاخصه های ممتاز حرفه پزشکی را داشتن اخلاق دانست و گفت: نیروی پزشکی باید به صفت اخلاق آراسته باشند.
وی دانشجویان را سرمایه های ارزشمند کشور برشمرد و افزود: دانشجویان امروز خدمتگزاران آینده جامعه محسوب می شوند در همین راستا احترام به دانشجویان و تکریم آنها ضروری است.
رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گردستان افزود: جنبش های دانشجویی و فعالیت های فرهنگی باید به عنوان اولویت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار کرد: چندین پروژه بیمارستانی دیگر نیز در استان در دست اقدام بوده که امید است بزودی به اتمام و بهره برداری برسد.
رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی استان نیز خدمتگذاری به مردم استان و کمک به تحول و توسعه بخش های مختلف درمانی بهداشتی را جز وظایف خود دانست و گفت: اگر در این استان خدماتی ارائه کرده ام تنها در راستای انجام مسئولیت بوده است.
طیب قدیمی رشد و توسعه حوزه سلامت و تحول در این بخش را مرهون همکاری و مشارکت همه کارکنان و بخش های مختلف درمانی بوده است.
وی اظهارکرد: ارائه خدمات در استان تنها با هدف ایجاد رفاه و تامین نیازهای درمانی و رفع کمبودها و مشکلات درمانی مردم استان بوده است.
وی با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان کوثر جزء مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان است گفت: این پروژه در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد و امیدواریم با بهره برداری این پروژه در غرب کشور باری از دوش مردم در حوزه سلامت برداشته شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: