کد خبر: ۱۳۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۵ - 2017January 01
شفاآنلاین:همزمان با اعتراض شدید انجمن نفرولوژی ایران و متخصصین برجسته نسبت به عواقب واگذاری بخش های دیالیز به بخش خصوصی،رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس هم دراین باره به وزارت بهداشت هشدارداد.

به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، دکتر علی نوبخت حقیقی امروز درواکنش به ماجرای واگذاری بخش های دیالیز به بخش خصوصی و برخی شرکت ها اعلام کرد:به وزارت بهداشت درباره واگذاری بخش های دیالیز به شرکت‌ها و بی توجهی به نظرات کارشناسی  انجمن علمی نفرولوژی ایران ومتخصصین مربوطه  هشدار می دهم.

معاون پیشین درمان وزارت بهداشت گفت: نامه‌های این انجمن و پاسخ معاون درمان وزارت بهداشت و اظهارنظر کتبی یکی از نمایندگان مجلس در این زمینه را به دیوان محاسبات ارجاع خواهم کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
اتخاذ سیاست درست " موازنه منفی "، شاهکار دکتر نوبخت در کمیسیون بهداشت :
ایجاد توازن بین کمیسیون ها و فراکسیون های جریان ساز مجلس در تعامل با کمیسیون بهداشت و درمان در داخل پارلمان و همچنین تعامل سازنده و گاهاً نگهدارنده با وزراتین بهداشت و رفاه را شاید بتوان تصمیمی حیاتی و سرنوشت ساز دانست که به بهترین شکل ممکن و با ظرافت خاصی توسط دکتر علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در حال اجراست.شاید در طول تاریخ این کمیسیون این شکل اجرای قانون و در مسیر قرار دادن همه، مد نظر نبوده و انجام نشده است.
مبارزه با تمامیت خواهی برخی افراد سودجو، اهتمام به رفع نواقص و مشکلات سلامت و به چالش کشیدن بدخواهان نظام از طریق منطقی و درست، از دستاوردهای اتخاذ این سیاست درست است که نتیجه آن نیز به حتم به نفع نظام سلامت و مردم خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: