کد خبر: ۱۳۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۵ - 2016December 29
این تفاهم نامه با هدف افزایش توانمندی در حوزه های مختلف فناوری های فرهنگی و علمی به امضا رسید.
شفا آنلاین>اجتماعی>دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی گفت: با تولید فناوری فرهنگی دیجیتال در کشور از ورود تولیدات خارجی جلوگیری می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین،سید محمد حسین سجادی نیری دبیر ستاد فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی با اشاره به تفاهم‌نامه امضا شده میان ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و یک شرکت دانش بنیان اظهار داشت: این تفاهم نامه با هدف افزایش توانمندی در حوزه های مختلف فناوری های فرهنگی و علمی به امضا رسید.

وی بیان کرد: فناوری های نرم نقش اساسی در توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع ایفا می کنند و با عنایت به جایگاه استان البرز به عنوان استانی دانش محور، تلاش می‌شود تا از ظرفیت های این استان در راستای توسعه کارآفرینی دانش بنیان استفاده شود.

سجادی ادامه داد: محصولات فرهنگی کارآمد دارای 2 بخش اساسی شامل محتوای فرهنگی مناسب و بستر فناوری پیشرفته هستند که کشور در این زمینه به پیشرفت های قابل قبولی دست یافته است.
 
وی یاد آور شد: امروزه تولید فناوری های دیجیتال در کشور ضرورت داشته و به همین خاطر تلاش شده است تا تولید محتوای دیجیتال و ایجاد شرکت هایی توانمند و فناور در این حوزه در دستور کار مرکز شکوفایی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اولین رویداد بزرگ استان، برگزاری ماراتن جشنواره تولید محتوای دیجیتال با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرج، شهرداری و سایر دستگاه های استان بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: