کد خبر: ۱۳۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۵ - 2016December 29
70 خدمت به شرکتهای دانش بنیان با هدف توسعه محصولات به تجاری سازی تولیداتشان انجام می‌شود و صندوقهای جسورانه در تامین منابع مالی به آنها کمک می‌کنند.

شفا آنلاین:دبیر ستاد سلول‌‌های بنیادی معاونت علمی فناوری گفت: 70 خدمت به شرکتهای دانش بنیان با هدف توسعه محصولات به تجاری سازی تولیداتشان انجام می‌شود و صندوقهای جسورانه در تامین منابع مالی به آنها کمک می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین،محمد صاحب‌کار خراسانی دبیر ستاد شرکت های دانش بنیان معاونت علمی فناوری با اشاره به ارزیابی و حمایت از شرکتهای دانش بنیان اظهار داشت: این ستاد حمایت همه جانبه از شرکتهای بنیان و استارت آپ‌های دانشجویی را انجام می دهد تا با ایجاد یک بازار هدف داخلی و بین المللی برایشان بتواند محصولات و تولیدات آنها را تجاری سازی کند و در سطح بین‌الملل به فروش برساند.

وی بیان کرد: هم اکنون در کشور 2 هزار و 850 شرکت دانش بنیان مشغول به فعالیت هستند و همگی آنها در راستای ارتقای تولیدات داخلی و فناوری شدن محصولاتشان از قانون حمایتی بهره می‌برند.

صاحب‌کار ادامه داد : معافیت‌های مالیاتی، گمرکی، استقرار کارخانه‌های در ترخص شهرها از جمله حمایت ستاد شرکت‌های دانش بنیان از آنها بوده و همواره سعی در تسریع کارهای اداری و به سرانجام رساندن طرحهایشان شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون شرکتهای دانش بنیانی که طرحهای آنها مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته از مزایای صندو‌قهای جسورانه بهره می‌برند و از طرف معاونت به آنها تسهیلات کم بهره اعطا می‌شود.

صاحب‌کار عنوان کرد: اعطای وام به شرکت‌های دانش بنیان از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی صورت می‌گیرد و امروزه با امضای تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بورس سرمایه گذاری بخش خصوصی و تامین منابع مالی این شرکتها انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: فرآیند حمایت مالی از شرکتها بر اساس طرحهایشان صورت می‌گیرد و هدف اصلی این کار کمک به صادرات و توسعه طرحهایشان در داخل و در سطح بین الملل است.

وی گفت: در ستاد شرکتهای دانش بنیان بیش از 70 خدمت برای حمایت از آنها طراحی شده است و همگی آنها در زمینه تجاری سازی محصولاتشان است.
برچسب ها: دانش بنیان ، فناوری ، شرکت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: