کد خبر: ۱۳۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۵ - 2016December 28
خوشبختانه طی یک ماه اخیر به کشفیات خوبی در زمینه تجهیزات پزشکی قاچاق و تقلبی دست پیدا کردیم.

شفا آنلاین:مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از جمع آوری ۴ محصول تجهیزات پزشکی تقلبی خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۲۵ هزار تجهیزات پزشکی داریم که ۱۲۰ هزار مورد آرم اصالت دارند و تا چند هفته دیگر ۵ هزار کالای دیگر دارای کد IRC می‌شوند.

به گزارش شفا آنلاین،محمود بیگلر با اشاره به گسترش اکیپ‌های نظارتی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: خوشبختانه طی یک ماه اخیر به کشفیات خوبی در زمینه تجهیزات پزشکی قاچاق و تقلبی دست پیدا کردیم.

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه براین اساس چهار محصول تقلبی و قاچاق در حوزه تجهیزات پزشکی از سطح بازار جمع آوری می‌شود، گفت: در رأس این اقلام می‌توان به آنژوکت و نخ‌ بخیه اشاره کرد.

بیگلر با بیان اینکه همه کالاها و فرآورده‌های در حوزه تجهیزات پزشکی باید آرم اصالت داشته باشند، افزود: هم اکنون بالغ بر 125 هزار نوع تجهیزات پزشکی داریم که 120 هزار مورد از این کالاها این آرم را دارند و تا سه هفته دیگر 5 هزار کالای دیگر نیز دارای کدهای IRC تجهیزات پزشکی خواهند شد.

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه بنابراین تا یک ماه آینده لیست کالاهای تجهیزات پزشکی کشور که دارای کدهای IRC هستند، تکمیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: تمام این اقدامات در راستای نظارت‌ها، ارتقاء و تضمین سلامت مردم و بیماران صورت می‌پذیرد.

برچسب ها: تجهیزات ، بخیه ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: