کد خبر: ۱۳۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۵ - 2016December 27
محمدحسین قربانی درباره اظهارات معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مبنی بر تاثیر پارازیت ها در ابتلا به سرطان، بیان کرد: اظهارنظر در این زمینه باید بر مبنای تخصص صورت گیرد، افرادی که در حوزه نقش پارازیت‌ها بر سلامت افراد ادعایی دارند باید مستندات خود را ارایه کنند.
شفاآنلاین>سلامت>نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه تاکنون نقش پارازیت‌ها بر سلامت مردم به صورت علمی تایید نشده است، گفت: بدون شک بعد از بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش شفاآنلاین،محمدحسین قربانی درباره اظهارات معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مبنی بر تاثیر پارازیت ها در ابتلا به سرطان، افزود: اظهارنظر در این زمینه باید بر مبنای تخصص صورت گیرد، افرادی که در حوزه نقش پارازیت‌ها بر سلامت افراد ادعایی دارند باید مستندات خود را ارایه کنند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در مجلس نهم، نامه‌ای به سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت و ارتباطات ارسال کردم که اگر مستنداتی از لحاظ تحقیقاتی دانشگاهی در زمینه تاثیر پارازیت ها بر سلامت افراد به دست آورده اند آن را به مجلس ارایه کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: حتی در این نامه درخواست شده اگر در فرکانس مشخصی نیز تاثیرگذاری پارازیت ها بر سلامت مردم مشخص شده باید اعلام شود چراکه آنچه امروز سلامت مردم بیش از هرچیز دیگری حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: اکنون نیز دستگاه های مربوطه اگر در زمینه نقش پارازیت ها بر سلامت افراد به مستنداتی دست پیدا کرده اند مجلس این آمادگی را دارد تا این گزارش ها را بررسی کرده و با کمک دولت تمهیداتی برای آن بیندیشد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون نقش پارازیت ها بر سلامت مردم به صورت علمی تایید نشده است، گفت: بدون شک بعد از بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس این موضوع را پیگیری خواهیم کرد زیرا برخی ها به دنبال تشویش افکار عمومی هستند و لذا ضروری است هرچه سریعتر این مهم تعیین تکلیف شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: