کد خبر: ۱۳۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۵ - 2016December 25
این مطالبات مربوط به شهریور سال گذشته، دو ماه پایانی سال ۹۴ و نیز ابتدای سال ۹۵ تا کنون می‌شود که این روند تاثیر نامطلوبی بر ارائه خدمات بهداشتی درمانی خواهد داشت.

شفا آنلاین>سلامت>رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: به غیر از مطالبات امسال، مطالبات شهریور ۹۴ و نیز مطالبات دو ماه پایانی سال گذشته دانشگاه ما از تامین اجتماعی باقی مانده است.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر صومی گفت: یکی از مشکلات عمده دانشگاه‌های علوم پزشکی دیرکرد بازپرداخت مطالبات آنها از بیمه تامین اجتماعی است که این دانشگاه‌ها را در ارایه خدمات مطلوب دچار مشکل می‌کند.
وی گفت: عمده مطالبات دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز از بیمه تامین اجتماعی است که بالغ بر ۲۶۰۰ میلیارد ریال است.
صومی یادآور شد: این مطالبات مربوط به شهریور سال گذشته، دو ماه پایانی سال ۹۴ و نیز ابتدای سال ۹۵ تا کنون می‌شود که این روند تاثیر نامطلوبی بر ارائه خدمات بهداشتی درمانی خواهد داشت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: البته ما تمام سعی خود را انجام می‌دهیم که از کمیت و کیفیت خدمات کاسته نشود، ولی دست اندرکاران تامین اجتماعی نیز باید انجام تعهدات قانونی خود را در اولویت قرار دهند تا ارائه این خدمات دچار مشکل نشود.
صومی در پایان در خصوص اظهارات دکتر ربیعی وزیر رفاه در خصوص آزادسازی ۴۰۰۰ میلیارد تومان از مطالبات وزارت بهداشت نیز گفت: تا امروز پرداختی صورت نگرفته و گفته می‌شود این مبلغ اوراق قرضه است که فرایند تبدیل به پول شدن آن مشخص نیست.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: