کد خبر: ۱۳۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۵ - 2016December 25
دکتر هاشمی از وزرای موفق دولت است و در وزارت بهداشت یک طرحی به عنوان طرح تحول سلامت پدیدار شد و به نوعی تحول آفرید و خدمت خلق کرد و امیدی را در بین جامعه مردم و جامعه پزشکی ایجاد کرد.
شفا آنلاین:نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی اوقات در بیمارستان‌های استان گلستان شاهد بستری شدن بیماران در راهروها هستیم که این شایسته مردم نیست.

به گزارش شفا آنلاین، از گرگان، اسدالله قره‌خانی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: دکتر هاشمی از وزرای موفق دولت است و در وزارت بهداشت یک طرحی به عنوان طرح تحول سلامت پدیدار شد و به نوعی تحول آفرید و خدمت خلق کرد و امیدی را در بین جامعه مردم و جامعه پزشکی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: حتما این مجلس به مراتب قوی‌تر و هماهنگ‌تر و با فهم بیشتری نسبت به مقوله بهداشت و درمان وزیر فعلی بهداشت این وزارتخانه را حمایت خواهد کرد.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌های تقی ریاحی به عنوان رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: بنا داریم تا مدیران ما متوقف در استان نشوند و به یک طریقی در بخش ستادی وزارتخانه‌ها نیز نیروهای خلاق و آینده‌دار را بکارگیری کنیم.

قره‌خانی بیان کرد: پیشنهاد ما بر این است که دکتر ریاحی را به سبب تجربیاتش در وزارت بهداشت و یا وزارتخانه دیگر داشته باشیم تا بتوانیم از تجربیات و توانمندی وی استفاده کنیم.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان نیز از جوانان بومی استان و از پزشکان خوب و باتجربه‌ای است که با پیشنهاد جامعه پزشکی و کارکنان دانشگاه به عنوان سرپرست دانشگاه انتخاب شد.

قره‌خانی بیان کرد: محبت وزیر بهداشت شامل حال تمام کشور شده اما فاصله زیادی نسبت به تمام استان‌ها و استان گلستان داریم که مطالبات معوق از خواسته جدی پزشکان است.

وی اضافه کرد: گسترش دانشکده پزشکی در سطح فوق تخصصی و اقدام برای داشتن دانشکده پزشکی در سطح دانشگاه آزاد از مطالبات دیگر مردم استان گلستان است.

قره‌خانی گفت: استان گلستان از نظر تخت بیمارستانی و تخت «آی‌سی‌یو» با سطح کشوری فاصله دارد که نیاز است نگاه ویژه‌ای در این خصوص انجام شود زیرا گاهی در بیمارستان‌های استان شاهد بستری شدن بیماران در راهروها هستیم که این شایسته مردم نیست.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود: استان گلستان در بخش گیاهان دارویی استعداد خوبی دارد که درخواست ما این است که طب سنتی در استان پرورش داده شود تا در اقتصاد جامعه پزشکی و استفاده از این استعداد نیز موثر باشیم.

قره‌‌خانی گفت: در کنترل بیماری‌های سرطانی در استان گلستان که از شیوع بالایی برخوردار است موفق نبودیم که توصیه ما به سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان این است که در این زمینه نگاه ویژه و تلاش مجدانه‌ای داشته باشد.

وی در پایان در خصوص حقوق‌های نجومی در سطح وزارت بهداشت و بیان انتقاد در برنامه تلوزیونی ابراز کرد: این طریقه بیان به وزیر مناسب نیست و به نگاه من قبل از برنامه باید به وزیر داده شود و نباید غافلگیرانه در برنامه زنده اینگونه بیان شود که این طریقه بیان باعث ضعف مدیریت ملی می‌شود.

برچسب ها: وزیر ، سلامت ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: