کد خبر: ۱۳۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۵ - 2016December 25
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد؛
دکتر غلامرضا اصغری درباره بدهی سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: کل مطالبات ما از تامین اجتماعی ۲۵۲۰ میلیارد ریال است که این مبلغ مربوط به مطالبات امسال و شهریور، بهمن و اسفند ۹۴ است.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: معوقات پرداخت مطالبات تامین اجتماعی به وزارت بهداشت در حالی به یک سال نزدیک می شود که کارانه پزشکان زیرمجموعه خود را تا ماه گذشته تسویه کرده است.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر غلامرضا اصغری درباره بدهی سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، افزود: کل مطالبات ما از تامین اجتماعی ۲۵۲۰ میلیارد ریال است که این مبلغ مربوط به مطالبات امسال و شهریور، بهمن و اسفند ۹۴ است.

وی ادامه داد: آخرین پرداخت تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مربوط به ۴۰ درصد از مطالبات بهمن ۹۴ می شود که هفته گذشته پرداخت شده است.

اصغری درباره اظهارات مسئولان وزارت رفاه درباره مشکلات مالی و در نتیجه عدم پرداخت مطالبات دانشگاه ها گفت: به نظر نمی رسد این عدم پرداخت ها مربوط به مشکلات مالی باشد زیرا تامین اجتماعی کارانه پرسنل بیمارستان های ملکی خود را به موقع پرداخت می کند و طبق اطلاع کارانه پزشکان آنها تا ماه گذشته تسویه شده است در حالی که مطالبات پرسنل و پزشکان بیمارستان های دانشگاهی نزدیک به یک سال عقب افتاده است.

وی افزود: این اتفاق در شرایطی است که خدمات ارائه شده در بیمارستان های دانشگاهی به دلیل حضور اعضای هیئت علمی در بیمارستان ها به مراتب کیفی تر و تخصصی تر است و بیمارانی که به بیمارستان های دانشگاهی مراجعه می کنند معمولا شرایط بسیار حادی دارند که بیمارستان های تامین اجتماعی نمی توانند به آنان رسیدگی کنند.

اصغری با ابراز تاسف از پرداخت نشدن معوقات دانشگاه های علوم پزشکی توسط تامین اجتماعی، گفت: با توجه به اینکه تامین اجتماعی توانایی پرداخت معوقات خود را دارد، چرا ما باید شرمنده پزشکان، پرسنل و همکاران خود باشیم و در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنیم و برای خرید دارو و تجهیزات مشکل داشته باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا برخورد تامین اجتماعی در پرداخت کارانه و مطالبات همه پزشکان و پرسنل مجموعه های بهداشتی و درمانی، با یک رویه یکسان و عادلانه باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: