کد خبر: ۱۳۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۵ - 2016December 23
هم اکنون سازمان تامین اجتماعی 79 بیمارستان ملکی دارد ضمن اینکه در شهرهای بزرگ با چند شرکت خارجی در حال انعقاد قرارداد برای ساخت بیمارستان ‌های نسل جدید است.
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با یادآوری اینکه طی سه سال گذشته 10 هزار تخت بیمارستانی در کشور ایجاد شده است ، گفت: این سازمان هم اکنون 17 بیمارستان و 8 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در نقاط مختلف از جمله مناطق محروم کشور در دست ساخت دارد.

به گزارش شفا آنلاین، محمدعلی همتی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در گرگان افزود: هم اکنون سازمان تامین اجتماعی 79 بیمارستان ملکی دارد ضمن اینکه در شهرهای بزرگ با چند شرکت خارجی در حال انعقاد قرارداد برای ساخت بیمارستان ‌های نسل جدید است.
وی با بیان اینکه هزینه‌ های درمان از درآمدهای سازمان تامین اجتماعی بیشتر شده است، اضافه کرد: اگر با طرح تحول سلامت همکاری نداشتیم با شکست مواجه می شد و یکی از دلایل بالارفتن هزینه های سازمان همین موضوع است.
وی با یادآوری اجرای هتلینگ در برخی بیمارستان های تامین اجتماعی گفت: در بیمارستان های سازمان اتاق های احیا و زایمان بدون درد و زایمان در آب تاسیس کرده و سال آینده تعداد اینگونه امکانات افزایش خواهد یافت.
همتی یادآور شد: در این ارتباط در 1394 «سال گذشته » 32 بیمارستان مجهز شد و امسال 48 بیمارستان دیگر تجهیز می شود همچنین برای تجهیز اتاق های زایمان در این بیمارستانها تاکنون 2 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه یا پیش بینی شده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به طرح ‌های بیمارستانی گلستان نیز اشاره کرد و اظهار کرد: 100 تخت به بیمارستان شهرستان گنبدکاووس اضافه شده و در مراکز ملکی استان کلینیک‌ های تخصصی در دست احداث است؛ تلاش خواهیم کرد همه این موارد تا سال آینده آماده بهره برداری شود.
وی ادامه داد: درمانگاه تخصصی شهرستان بندرگز، کلینیک امام خمینی (ره) و بیمارستان حکیم جرجانی گرگان به بهره‌برداری رسیده و درمانگاه های شهرستانهای علی آباد‌، آزادشهر، مینودشت و کلاله هم در حال بازسازی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: