کد خبر: ۱۳۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۵ - 2016December 23
منابعی در تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ به روزنامه ایندپندنت انگلیس گفته اند که رئیس جمهور منتخب آمریکا از «سبیل شبیه برس» جان بولتون رضایت ندارد و به همین دلیل او را از دستیابی به سمت وزیر امور خارجه آمریکا محروم کرد.
شفا آنلاین:منابعی در تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ به روزنامه ایندپندنت انگلیس گفته اند که رئیس جمهور منتخب آمریکا از «سبیل شبیه برس» جان بولتون رضایت ندارد و به همین دلیل او را از دستیابی به سمت وزیر امور خارجه آمریکا محروم کرد.


به گزارش شفا آنلاین:منابعی در تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ به روزنامه ایندپندنت انگلیس گفته اند که رئیس جمهور منتخب آمریکا از «سبیل شبیه برس» جان بولتون رضایت ندارد و به همین دلیل او را از دستیابی به سمت وزیر امور خارجه آمریکا محروم کرد.
 
این روزنامه انگلیسی افزود: چند تن از نزدیکان ترامپ می گویند به نظر می رسد سبیل برس مانند بولتون یکی از فاکتورهایی بود که باعث شد او به عنوان سفیر پیشین ایالات متحده در سازمان ملل از تصدی پست وزارت امور خارجه این کشور باز ماند.
 

 
یکی از نزدیکان ترامپ در این باره گفت: ترامپ این سبیل را دوست ندارد و من گمان نمی کنم اساسا در نزدیکان واقعی ترامپ کسی باشد که او با وجود ریش (و سبیل) دوستش داشته باشد.
 
یکی دیگر از افراد نزدیک به ترامپ در توجیه این اقدام گفت: این زبانی است که ترامپ با آن سخن می گوید. او بسیار به زیبایی اهمیت می دهد. به همین علت، ترامپ جان بولتون را با وجود ایمان به صلاحیتش، به خاطر سبیل از حضور در کابینه محروم کرد.
 
به گفته این منابع، ترامپ باور دارد که نمایندگی آمریکا در عرصه بین المللی نیاز به ظاهر آراسته دارد.
برچسب ها: ترامپ ، سیبیل ، جان بولتون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: