کد خبر: ۱۳۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۵ - 2016December 23
بسیاری از افراد از فرم ظاهری بینی خود به دلیل بزرگی یا شکستگی وتغییر شکل نامناسب در چهره و ایجاد مشکلات تنفسی و غیر ه شاکی هستند .
شفا آنلاین:متخصص جراحی زیبایی بینی تشخیص می دهد که آیا بینی این افراد احتیاج به جراحی دارد یا خیر .به عمل جراحی که برای بهبود شکل ظاهری بینی انجام می شود ، رینوپلاستی میگویند .

به گزارش شفا آنلاین:نخست انکه زیبایی لزوما به معنای کوچکی بینی نیست ، بلکه زیبایی بینی در گو تناسب کل بینی با قسمت های مختلف با هم و نیز تناسب کل بینی با قسمت های مختلف چهره است نه صرفأ کوچک کردن بینی

دوم آنکه نوع بافت های بینی فاکتور محدود کنند ه ای در جراحی بینی است . بینی های با پوست ضخیم و بافت غضروفی نا چیز در مقایسه با بینی های با پوست نازک و اسکلت قوی رضایت بخشی کمتری بعد از عمل دارند . این ، هنر ، دانش و تجربه جراح است که باید در چنین تنگناهایی بر محدودیت های بافتنی فائق آید .سوم آنکه کوچک شدن بینی تا حدی مطلوب است که عملکرد تنفسی بینی به مخاطره نیفتد . جراح بینی با ارزیابی دقیق وضعیت داخل بینی پیش از جراحی ، با پیش بینی بسیاری از احتملات ، می تواند خطر عوارض تنفسی و بویایی را به حداقل برساند .

آموزشهای قبل از عمل
- ریش و سبیل در مردان بهتر است ، تراشده شود
- لاک ناخنها و ارایش صورت خود را پاک کنید
- قبل از رفتن به اتاق عمل زیور آلات ، اجسام فلزی ، گیره سر ، لنز ، دندان مصنوعی و غیره را خارج کنید .
- مصرف آسپیرین و انواع مسکن ها را یک هفته قبل از عمل قع کنید
- در صورت تب،سرفه ،وعلائم سرماخوردگی پزشک خود را قبل از عمل مطلع کنید
- این عمل بنا به صلاحدید پزشک بیهوشی، به روش نبمه بیهوشی و یا بیهوشی عمومی انجام خواهد شد
- معمولا مدت عمل حدود 2 تا 4 ساعت است
پزشک آنلاین

دکتر ساقی امینی [ متخصص گوش ، حلق و بینی ]

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: