کد خبر: ۱۳۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 19
شما دانشگاهیان و محققان باید در هفته پژوهش به دنبال چرایی و نکات ضعفی که امروز در جامعه اسلامی بوجود آمده است باشید و با ایجاد پژوهش، مطالعه و تحقیق در این راستا راهکار و بستری مناسب برای توسعه جامعه اسلامی فراهم آورید.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: شرط تحقق توسعه پایدار در کشور، داشتن رویکرد پژوهش‌محور در همه بخش ها از جمله حوزه علمی و دانشگاهی است.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر مهدی شادنوش روز دوشنبه در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی در جمع اساتید و مسئولین دانشگاه بیان داشت: شما دانشگاهیان و محققان باید در هفته پژوهش به دنبال چرایی و نکات ضعفی که امروز در جامعه اسلامی بوجود آمده است باشید و با ایجاد پژوهش، مطالعه و تحقیق در این راستا راهکار و بستری مناسب برای توسعه جامعه اسلامی فراهم آورید.

وی توسعه فعالیت‌های پژوهشی را برای رشد و توسعه کشور مهم دانست و گفت: نگاه این دانشگاه مبتنی بر پژوهش در عرصه‌های مختلف است و به همین منظور توسعه فعالیت‌های پژوهشی کاربردی در سال های اخیر به‌ عنوان یک راهبرد در اولویت برنامه‌های این دانشگاه قرار گرفته است.

دکتر شادنوش، با بیان اینکه این دانشگاه از طرح‌های پژوهشی در سه سطح دانشجویان، دانشکده‌های تخصصی و کارکنان حمایت جدی کرده، بیان داشت: تجلیل از پژوهشگران باعث تشویق و ترغیب‌ آنان و دیگر فعالان علمی و دانشگاهی و دانشجویان به این حوزه می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، افزایش سطح کمی و کیفی در خدمات سلامت ‌محور را از دستاوردهای دولت و نظام یاد کرد و افزود: باید به جای پرداختن به مسائل سیاسی، اجتماعی و جزئی، به دنبال همراهی و همدلی آحاد جامعه برای عمل به وظایف باشیم تا رشد و توسعه پایدار صورت گیرد.

دکترشادنوش، با اشاره به هجمه ها و تخریب های صورت گرفته علیه دولت و تشویش اذهان جامعه و بردن فکر و ذهن آنان به سمت و سوی مسائل جزیی و غیر واقعی، گفت: متاسفانه طرح مسائل غیر واقعی و تشویش اذهان جامعه، ما را از وظایف اصلی باز می دارد.

وی تاکید کرد: فعالیت های عمومی کشور نیازمند بررسی تخصصی و کارشناسان صادق و با تجربه است و باید در زمان خود گزارش شود و کار رسانه و تیتر زدن نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، افزود: امروز تنها راه نجات کشور عمل به وظایف خود هستیم و یک یک افراد جامعه باید در رشد و توسعه و اعتلای کشور گام بردارند.

گفتنی است: آیین تجلیل از 35 پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور جمع کثیری از اساتید، دانشجویان و مسئولین این دانشگاه برگزارشد.

اسامی برگزیدگان پژوهشی:

دانشکده پزشکی(اساتید بالینی): دکتر محمد فروزش فرد، دکتر صنم مرادان، دکتر ناهید رهبر و دکتر حمیدرضا همتی

دانشکده پزشکی(اساتید علوم پایه): دکتر محمدرضا اکبری عیدگاهی، دکتر مجید جدیدی، دکتر پرویز کوخایی، دکتر بهادر باقری و دکتر حسین میلادی گرجی

دانشکده پرستاری: دکتر مهدی کاهویی و دکتر منیر نوبهار

دانشکده توانبخشی: دکتر فاطمه احسانی

دانشکده بهداشت دامغان: مهندس حسن کرامتی

دانشکده بهداشت آرادان: مهندس زهرا سلیمانی

در بخش دانشجویی: دکتر نصراله مرادی کر، دکتر فرهنگ علی اکبری و دکتر مریم احمدی

در بخش کارکنان: محمدرضا رضوی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: