کد خبر: ۱۳۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 19
وزیر بهداشت اظهار کرد:
سید حسن هاشمی بیان کرد: این تلاش ها از سوی افرادی صورت می گیرد که حتی رسانه های وابسته به نهادهای انقلابی را نیز در اختیار دارند اما خارج از شرع و قانون به دولت آسیب می زنند درحالی که این دولت، دولت مشروع است و حکم رئیس آن را ولی فقیه امضا کرده است.
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دست هایی پنهان در کارند که با وجود تاکید بر وحدت در جامعه در تلاش هستند دستاوردهای دولت را کمرنگ کنند و هر چه به انتخابات نزدیک می شویم این رفتارها در رسانه های مجازی و مکتوب بیشتر می شود.

به گزارش شفاآنلاین،سید حسن هاشمی روز دوشنبه در دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دفتر ایشان در قم با بیان این مطلب افزود: این تلاش ها از سوی افرادی صورت می گیرد که حتی رسانه های وابسته به نهادهای انقلابی را نیز در اختیار دارند اما خارج از شرع و قانون به دولت آسیب می زنند درحالی که این دولت، دولت مشروع است و حکم رئیس آن را ولی فقیه امضا کرده است.
هاشمی اضافه کرد: مخالفان دولت هر زمان که اراده کنند، می توانند از مسئولان سوال کنند یا آنها را استیضاح کنند اما به عنوان یکی از مریدان شما می گویم که چرا باید در این فضای آلوده کار کنیم و ای کاش جامعه ما به سمت توسعه اخلاق اسلامی پیش برود.
وزیر بهداشت ادامه داد: ما نیز در وزارت بهداشت از بد اخلاقی ها و جوسازی ها بی نصیب نیستیم و افرادی به دلیل اینکه با دولت مخالف هستند، همه خدمات دولت را در نظام جمهوری اسلامی از اساس زیر سوال می برند.
هاشمی افزود: استان قم بر اساس استانداردها باید دو هزار و 500 تخت بیمارستانی دیگر داشته باشد برای جبران این کمبود تاریخی 800 تخت در این دولت ساخته می شود، تعدادی از آن تحویل شده و 350 تخت دیگر تا آخر دولت یازدهم تحویل می شود.
وی گفت: این تعداد غیر از بیمارستان هزار تختخوابی است که رئیس جمهوری قول آن را داده است که آن هم ساخته می شود و خدمتی برای جهان اسلام در شهر قم خواهد بود.
وزیر بهداشت ادامه داد: در عین حال برای پیشگیری از بیماری های غیر واگیر که عامل 75 درصد مرگ و میرها در کشور است به ازای هر سه هزار نفر یک مراقب سلامت بکارگیری شده است.
وی گفت: علاوه بر آن اغلب بیمارستانهای کشور نوسازی شده و پرداخت مردم در بیمارستانها کم و منطقی شده است.
هاشمی گفت: همه این دستاوردها با حمایت و اهتمام رئیس جمهوری انجام شده است اما برخی مسئولان حوزه اقتصادی و رفاهی با این اقدامات مخالفت می کنند و اقدام در حوزه سلامت و آموزش را تشریفاتی می دانند.
وی افزود: اما رئیس جمهوری معتقد است، حمایت از سلامت مردم در طرح تحول سلامت نوعی پرداخت یارانه به مردم و حق مردم است و این طرح ملی باید ادامه پیدا کند.
وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه و این دو قشر بسیار مهم است و همزمان وحدت تقویت رابطه دولت و ملت هم بسیار مهم است اما عده ای به دنبال تخریب این ارتباط هستند.
استان قم تاکنون هزار و 200 تخت بیمارستانی داشته است که تقریبا همه آنها با عمر بیش از 30 ساله فرسوده هستند. قرار است تا پایان دولت یازدهم حدود 800 تخت جدید بیمارستانی در استان قم ایجاد شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: