کد خبر: ۱۳۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 15
یکی از شایع‌ترین بیماری‌های ستون فقرات بحث کمر درد ناشی از تخریب یا جابجایی دیسک است که شیوه درمانی خاص خود را دارد.
شفا آنلاین:متخصص جراحی مغز و اعصاب گفت: یکی از شایع ترین بیماری‌های ستون فقرات بحث کمر درد ناشی از تخریب یا جابه‌جایی دیسک است که شیوه درمانی خاص خود را دارد.

به گزارش شفا آنلاین، شیروانی متخصص جراحی مغز و اعصاب، ستون فقرات و تومورهای قاعده جمجمه در رابطه با شایعه‌ترین بیماری ستون فقرات گفت: یکی از شایع‌ترین بیماری‌های ستون فقرات بحث کمر درد ناشی از تخریب یا جابجایی دیسک است که شیوه درمانی خاص خود را دارد.

شیروانی در رابطه با علل بیماری های ستون فقرات افزود: بیماری های ستون فقرات علل مختلفی دارد که عضلات ستون فقرات یکی از علل مهم آن است که توجه و راقبت نسبت به عضلات ستون فقرات منجر به پیشگیری از وقوع آسیب‌های ستون فقرات می‌شود. 

وی در رابطه با ضرورت پرداختن به فعالیت‌های ورزشی تصریح کرد: لازم است به موضوع ورزش به خصوص ورزش‌های عمومی توجه بیشتری شود .

این متخصص جراحی مغز و اعصاب، ستون فقرات و تومورهای قاعده جمجمه در ادامه در مورد عفونت‌های بعد از جراحی  گفت: عفونتهای بعد از جراحی تقریبا بین دو تا سه درصد است عنوان عوارض همیشه به بیمار گفته می‌شود.

شیروانی به عفونت بافت ستون فقرات اشاره کرد و افزود: هنگامی که بافت ستون فقراتدر عمل های سنگین و طولانی باز می‌شود و با محیط بیرونی ارتباط پیدا می‌کند، شیوع عفونت را به همراه دارد.

وی در باره مقالات ارائه شده به همایش اظهار داشت: بیش از 100مقاله به همایش ارائه شد اما تنها 40 مورد از آنها تایید شد همچنین به منظور تبادل تجربیات بین همکاران سالانه حدود 5 کنگره برگزار می‌شود

برچسب ها: متخصص ، اعصاب ، کمردرد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: