کد خبر: ۱۳۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 14
درزمان حاضر نیز شاخص های موجود انتقال خون ایران از شاخص های بالا و این سازمان به علت داشتن چنین شاخص هایی در دنیا پیشگام است .

شفا آنلاین:مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت: پایش سلامت پلاسمای مازاد بر مصرف ظرف سه سال گذشته در ایران نشان می دهد که سلامت خون ما، هم سطح کشورهای اروپایی و بهتر از آمریکاست.
به گزارش شفا آنلاین،علی اکبر پور فتح الله در نخستین نشست تخصصی بهبود فرآیند زنجیره انتقال خون و گروه های مهندسی صنایع افزود : درزمان حاضر نیز شاخص های موجود انتقال خون ایران از شاخص های بالا و این سازمان به علت داشتن چنین شاخص هایی در دنیا پیشگام است .
وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش ضریب امنیت خون در کشور از ابتدای امسال، ساماندهی خون اهداکنندگان بار اول در کردستان آغاز شد و این طرح به زودی در 15 استان دیگر کشور گسترش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: تاریخچه انتقال خون نشان می دهد که انتقال خون از علوم کاربردی و اجرایی به شمار می آید.
مدیر عامل سازمان انتقال خون اظهار کرد: این علم چون به طور مستقیم با مردم به عنوان اهداکننده ارتباط دارد با جامعه شناسی ، روانشناسی و مردم شناسی نیز در ارتباط است.
وی با اشاره به اهمیت پیوند علوم مهندسی و صنایع با طب انتقال خون گفت: تضمین فرآورده بهتر و کیفیت بالاتر از ثمرات تعاملات و انطباق این علوم با یکدیگر است.
پور فتح الله تاکید کرد: طب انتقال خون یک علم میان رشته ای است و دانشگاهیان و کارکنان این سازمان باید در هر زمینه ای که تخصص دارند، آموزه ها و دیدگاهشان را با طب انتقال خون منطبق سازند.
نخستین نشست تخصصی بهبود فرآیند زنجیره انتقال خون و گروه های مهندسی صنایع با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون، مدیرکل انتقال خون استان تهران و جمعی از مسئولان انتقال خون و گروه های مهندسی صنایع کشور، امروز در اداره کل انتقال خون استان تهران برگزار شد.
در حاشیه این نشست مدیر عامل سازمان انتقال خون واحد جدید پخش خون انتقال خون استان تهران را افتتاح کرد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: