کد خبر: ۱۳۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 13
یکی از بهترین اتفاقاتی که هنگام زمستان می‌تواند بیفتد، داشتن کفش‌هایی گرم است.
شفا آنلاین: اکنون شرکت ترماسل، یکی از پیشروترین سازندگان کفی‌های کفش با نام winter+ نوع جدیدی از کفی‌های گرمابخش را طراحی کرده است که می‌تواند گرمای داخلی لازم برای پا را فراهم آورد.

   به گزارش شفا آنلاین:   این کفی با ضخامت ۲ میلی‌متر در قسمت جلو و ۶ میلی‌متر در قسمت عقب، نازک‌ترین کفی کفش در حال حاضر به شمار می‌روند و برخلاف سایر کفی کفش‌های مشابه دکمه خاموش روشن یا قسمت شارژ کننده ندارد و فقط با اپلیکیشن تلفن‌های هوشمند کاربر کار می‌کنند. این اپلیکیشن می‌تواند دمای داخل کفش را هم در فاصله بین ۲۰ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد کنترل کند.

ترموستات‌های کار گذاشته شده در نوک و پاشنه هر کدام از این کفی‌ها به‌طور خودکار و با رسیدن به دمای مناسب گرمارسانی را متوقف می‌کند تا زمانی که دوباره نیاز به آن احساس شود. شارژ سه‌ساعته هریک از این کفی‌ها می‌‌تواند گرمای موردنیاز را به مدت پنج ساعت فراهم آورد. این کفی که در سوئیس طراحی و در ایتالیا ساخته شده می‌تواند خدمات دیگری همچون شمارش قدم‌ها را انجام دهد و درصورتی‌که به مدت بیش از پنج دقیقه هیچ حرکتی در کفش‌ها حس نکند، گرمایش را متوقف کند. اگرچه ممکن است این مسئله نکته مهمی به نظر نرسد اما برای کاربرانی که فعالیت چندانی ندارند این مسئله می‌تواند به این معنا باشد که باید برای کسب گرمای موردنیاز، پاهای خود را در کفش حرکت دهند.سپید
منبع: HealthDay
برچسب ها: کفی ، گرم کردن ، پا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: