کد خبر: ۱۳۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 11
این جمعیت با توجه به نوع خدمات ارایه‌شده خود باید آمادگی لازم در هر زمینه‌ای را داشته باشد اما متأسفانه از نظر بودجه و امکانات چندان به آن توجهی نشده است.
شفا آنلاین:رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، گفت: در آستانه بررسی و تصویب برنامه ششم و بودجه سال ٩٦، تمام تلاش خود را جهت ارتقای بودجه و اعتبارات ملی و استانی جمعیت هلال‌احمر بکار خواهیم گرفت.

به گزارش شفا آنلاین، داود محمدی در مراسم بزرگداشت روزجهانی داوطلب، افزود: این جمعیت با توجه به نوع خدمات ارایه‌شده خود باید آمادگی لازم در هر زمینه‌ای را داشته باشد اما متأسفانه از نظر بودجه و امکانات چندان به آن توجهی نشده است.

وی، جنس کار درجمعیت هلال‌احمر را به جهت خدماتی که به جامعه هدف خود ارایه می‌دهد، ارزشمند دانست و ادامه داد: نقطه ثقل حرکت این نهاد بزرگ، داوطلبانی هستند که به‌عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی و با نگاهی انسان‌دوستانه و خیرخواهانه درعرصه‌های مختلف یاری‌گر نیازمندان هستند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر با موفقیت در زمینه جلب مشارکت‌های مردم و خیران، دراین مسیر حرکت کرده و دراین راه نه‌تنها درعرصه داخلی، بلکه با اقدام و خدمات فرامنطقه‌ای خود به جایگاهی بین‌المللی دست یافته و پرچم آن در سراسر دنیا برافراشته شده است.

محمدی با تأکید بر کارآمدسازی اعضای هلال‌احمر افزود: باید با تجهیز اعضا، داوطلبان و امدادگران این جمعیت به علوم و فنون روز، بتوانیم سرعت عمل در خدمت‌رسانی را افزایش دهیم، چراکه کار این نهاد مردمی به‌گونه‌ای است که ثانیه‌ها نیز در آن سرنوشت‌ساز و ارزشمند هستند.

وی در ادامه، دستگیری از نیازمندان جامعه را شرح وظیفه‌ای مقدس برای سازمان داوطلبان هلال‌احمر عنوان و یادآور شد: این خدمت باید با روش آینده‌پژوهی و پیش‌بینی حوادث اجتماعی و تجهیز به امکانات مورد نیاز در زمان حوادث به بهترین شکل ممکن تحقق یابد تا مردم از آن بهره‌مند شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: