کد خبر: ۱۳۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 10
شفاآنلاین :حوادث پزشکی >سلامت >انتشار تصویر رها شدن جسد یک بیمار پشت دربیمارستانی دریکی ازشهرهای مصر، خشم مردم وکاربران فضای مجازی را برانگیخت و مقام‌های این کشور را به واکنش سریع واداشت.
به گزارش شفاآنلاین،به نقل از رسانه‌های مصری، در این تصاویر که به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده، دیده می‌شود که جسد «انور مصطفی درویش» روی صندلی چرخدار رها شده و ملحفه‌ای نیز روی پاهایش کشیده شده است.

براساس اظهارات خانواده متوفی، انور مصطفی مبتلا به نوعی بیماری روانی بود که روز حادثه با وخیم شدن حملات عصبی اش، او را به بیمارستانی درشهرک« پورت سعید» منتقل کردند. اما وقتی بیمار خودش را خیس کرد مسئولان بیمارستان او و خانواده‌اش را بیرون کرده و حاضر به پذیرش‌اش نشدند. ساعاتی بعد نیز بیمار نگون بخت درشرایطی اسفناک جان باخت.پس ازانتشار گسترده تصاویرواخباراین ماجرا، مقام‌های مصری بلافاصله دستور بررسی سریع این حادثه را به پلیس دادند و خواستار پاسخگویی مسئولان بیمارستان شدند. این در حالی است که مسئولان ارشد بیمارستان نیز در مصاحبه‌های مختلف، ادعای خانواده بیمار را رد کرده و مدعی شدند آنها پس از درمان بیمار، او را ترخیص کرده‌اند.با وجود این تحقیقات تازمان کشف حقیقت ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: