کد خبر: ۱۳۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 01
هرمز هلث، دومین جشنواره ملی مهندسی پزشکی ( جایزه شهید عامری) و نخستین همایش ملی تولید و صادرات تجهیزات پزشکی، شرکت کنندگان داخلی و خارجی تجهیزات مختلف خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهند داد.

شفا آنلاین:دبیر اجرایی سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی 'هرمزهلث ' گفت: 132 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه که از 12 تا 14 آذر ماه به میزبانی کیش برپا می شود؛ حضور دارند.

به گزارش شفا آنلاین،اسحاق عامری درمورد جزئیات برپایی این نمایشگاه افزود: در سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی
' هرمز هلث '، دومین جشنواره ملی مهندسی پزشکی ( جایزه شهید عامری) و نخستین همایش ملی تولید و صادرات تجهیزات پزشکی، شرکت کنندگان داخلی و خارجی تجهیزات مختلف خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهند داد.
وی اهداف برگزاری این نمایشگاه را معرفی آخرین فناوری های روز کشور و دنیا در زمینه تولید تجهیزات پزشکی ، معرفی توانمندی های سلامت و تجهیزات پزشکی و تعامل شرکت ها با یکدیگر عنوان کرد و گفت: این رویداد کمک می‌کند تا در این صنعت به روز باشیم و زمینه ای فراهم می شود تا دستاوردها و توانمندی های خود را با دیگر کشورها مقایسه کنیم .
عامری بهره مندی از ظرفیت های مناطق آزاد برای رونق این صنعت و پیوند ایران با دیگر کشورها را از دیگر اهداف این نمایشگاه دانست و افزود: بسیاری از شرکت های خارجی علاقه مند به حضور و سرمایه گذاری در این زمینه هستند و برپایی این نمایشگاه می تواند بستری برای تعامل بیشتر شرکت های داخلی و خارجی باشد.

*حضور تجاری آلمان و عراق در نمایشگاه تجهیزات پزشکی / تجلیل از 3 طرح برگزیده
وی تعداد شرکت کنندگان داخلی و نمایندگان کشورهای خارجی را 132 شرکت اعلام کرد و افزود : در این رویداد شرکت هایی از 13 کشور همچون کره جنوبی ، ژاپن ، آمریکا ، بلژیک ، آلمان ، چین و هلند در کنار شرکت های داخلی آخرین تولیدات و فناوری های خود را در فضایی به وسعت 14 هزار متر مربع در معرض نمایش خواهند گذاشت .
دبیر اجرایی سومین نمایشگاه هرمز هلث درمورد سایر برنامه هایی که همزمان با این رویداد برگزار می شود گفت: همزمان با این نمایشگاه دومین جشنواره ملی مهندسی پزشکی کشور با عنوان 'جایزه شهید عامری ' به یاد شهدای ایرباس سال 67 برگزار می شود.
دبیر اجرایی نمایشگاه هرمز هلث با تاکید بر اینکه این جشنواره در محور و حوزه سلامت است اظهار کرد: این جشنواره با اختراعات حوزه تجهیزات پزشکی مرتبط است و جوایز برگزیدگان نیز توسط خانواده شهید علی‌محمدی ( شهید هسته ای ) اهدا خواهد شد، قرار است به نفرات اول تا سوم این رویداد به ترتیب 20، 10 و 5 سکه اهدا ‌شود.
عامری افزود : پس از اعلام فراخوان از میان 340 طرح ارسالی از سراسر کشور و پس از بررسی در نهایت 3 طرح به عنوان برگزیده معرفی می شود .
وی به برگزاری نخستین همایش ملی تولید و صادرات تجهیزات پزشکی در روز شنبه 13 آذر ماه به عنوان برنامه جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت : این برنامه با حمایت انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی کشور، اداره کل تجهیزات پزشکی کشور و سازمان غذا و داروی کشور برگزار می شود .

*رونمایی از بسته های حمایتی تولید و صادرات / حضور صادر کننده نمونه کشور در نمایشگاه
عامری از انجام دو رونمایی در نمایشگاه خبر داد و افزود : رونمایی از بسته حمایتی تولید تجهیزات پزشکی و همچنین بسته حمایتی صادرات در نمایشگاه انجام خواهد شد که بسته حمایتی صادرات در حال تدوین است و تلاش داریم کیش به عنوان محل صادرات تجهیزات پزشکی معرفی شود .
وی به قوانین مناسب در مناطق آزاد به ویژه کیش برای سهولت در سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود : برخی شرکت های ایرانی در مالزی ، سوئد و بلاروس تجهیزات پزشکی تولید و از آنجا به سایر کشورها صادر می کنند تلاش داریم تا این سرمایه گذاری به داخل کشور یعنی جزیره کیش منتقل شود و تولیدات خود بر اساس استانداردها به دیگر کشورها صادر کنیم.
دبیر اجرای نمایشگاه 'هرمز هلث ' از حضور یکی از شرکت های صادر کننده نمونه( پویندگان راه سعادت ) در حوزه تجهیزات پزشکی در این نمایشگاه نیز خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی ، بازدید از کارخانه های سطح جزیره و همچنین آگاه شدن از مطالبات و خواسته های تولید کنندگان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این نمایشگاه است که عامری بدان اشاره کرد.
وی گفت : اداره کل تجهیزات پزشکی، سازمان غذا و دارو، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان، ، کریدور صادرات کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از جمله همکاران ما در برگزاری این نمایشگاه هستند .
عامری اظهار کرد: این نمایشگاه عصر جمعه 12 آذر ماه با حضور رسول دیناروند معاون غذا و داروی وزات بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ، حسین وطن پورمدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت ، روسای دانشگاه های علوم پزشکی و متخصصان و کارشناسان این حوزه افتتاح خواهد شد .
سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی هرمزهلث 12 تا 14 آذر ماه از ساعت 17 تا 21 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش میزبان بازدید کنندگان خواهد بود
برچسب ها: تجهیزات ، پزشکی ، کیش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: