کد خبر: ۱۳۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 30
5 پایگاه توسط پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 5 پایگاه نیز توسط سپاه برای پوشش امدادی 30 صفر (شهادت امام رضا ع ) ارایه خدمت خواهند کرد.

شفا آنلاین:قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تشریح برنامه های خدمات وزارت بهداشت برای پوشش مراسم شهادت ثامن الحجج در مشهد مقدس گفت: 54 بیمارستان، بیش از 180 آمبولانس و یک هزار تکنسین برای ارائه خدماتی درمانی به زائران امام رضا (ع) فعالیت می کنند.

به گزارش شفا آنلاین، ایرج حریرچی که به مشهد مقدس سفر کرده بود، ضمن بازدید از موکب های مسیر پیاده روی زائران ثامن الحجج، از خدمت رسانی 10 پایگاه بهداشتی درمانی در مشهد به زائرین خبر داد و گفت: 5 پایگاه توسط پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 5 پایگاه نیز توسط سپاه برای پوشش امدادی 30 صفر (شهادت امام رضا ع ) ارایه خدمت خواهند کرد.
وی با بیان این که خدمت رسانی به مردم در این پایگاه ها در سه سطح صورت می گیرد گفت: در سطح اولیه خدمات بازتوانی، در سطح دوم ویزیت پزشکان عمومی و در سطح سوم نیز بیمارستان ها به افراد، خدمات درمانی ارایه می دهند.
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص سطح سوم ارائه خدمات افزود: 32 بیمارستان در مشهد و 22 بیمارستان نیز در سطح استان رضوی به مردم خدمت رسانی می کنند.
قائم مقام وزیر بهداشت همچنین از حضور بیش از 180 آمبولانس اورژانس در مسیر پیاده روی زائران ثامن الحجج خبر داد و گفت: هزار نفر تکنسین اورژانس در این مسیر آماده ارائه خدمات درمانی هستند
حریرچی در پایان افزود: 96 درمانگاه و 76 پایگاه اورژانس جاده ای به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران تجهیز و تکمیل شده اند.
برچسب ها: بیمارستان ، پردیس ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: