کد خبر: ۱۳۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 27
در این روزهای پاییزی خون خود را برای کمک به نیازمندان اهدا کنید، زیرا ییمارانی هستند که قطرات خون شما به آنها زندگی می بخشد.
شفا آنلاین>سلامت>مدیر کل انتقال خون استان تهران گفت: مراکز انتقال خون استان تهران در روزهای 8 آذر مصادف با 28 صفر و 10 آذر مصادف با شهادت امام رضا(ع) آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی است.

به گزارش شفا آنلاین،مرتضی طباطبایی مدیر کل انتقال خون استان تهران با اشاره به نیاز همیشگی به خون و پلاکت، گفت: افراد دارای گروه خونی منفی همیشه به خون نیازمند هستند زیرا تعداد آنها کم است.

طباطبایی ادامه داد: نیاز بیماران به پلاکت به صورت مستمر است زیرا این فرآورده خونی در مدت زمان کمتری نگه داری می شوند.

وی به فعالیت سازمان انتقال خون در روزهای 8 آذر و 10 آذر اشاره کرد و اظهار داشت: مراکز اهدای خون وصال، نارمک و شهرری در این روزها آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی هستند.

مدیر کل انتقال خون استان تهران با اشاره به اینکه سردی هوا و کندی تردد در مسیر های شهری باعث اهدای خون کمتر می شود، تاکید کرد: در روزهای سرد سال بیماران بیشتر از ماه های قبل به اهدای خون شما نیاز دارند.

وی بیان کرد: در این روزهای پاییزی خون خود را برای کمک به نیازمندان اهدا کنید، زیرا ییمارانی هستند که قطرات خون شما به آنها زندگی می بخشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: