کد خبر: ۱۳۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 27
وزیر بهداشت در دفتر یادبود فیدل کاسترو نوشت: شخصیت کم نظیری که تا پایان عمر در مسیر مبارزه با قدرت‌های استثمارگر و استعمارگر باقی ماند...

شفا آنلاین>اجتماعی>وزیر بهداشت در دفتر یادبود فیدل کاسترو نوشت: شخصیت کم نظیری که تا پایان عمر در مسیر مبارزه با قدرت‌های استثمارگر و استعمارگر باقی ماند...

به گزارش شفا آنلاین، سید حسن هاشمی - وزیر بهداشت و رییس کمیسیون مشترک ایران و کوبا با حضور در محل سکونت سفیر کوبا درگذشت فیدل کاسترو رهبر انقلابی کوبا را تسلیت گفت.

هاشمی در این دیدار در  دفتر یادبود به مناسبت درگذشت فیدل کاستر، او را  شخصیت کم نظیری خواند که تا پایان عمر در مسیر مبارزه با قدرتهای استثمارگر و استعمارگر باقی ماند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: مردم عزیز و شریف ایران ، همچنین دولت جمهوری اسلامی ایران، همواره در کنار ملت و دولت کوبا بوده و خواهد بود.

متن یادداشتی که  وزیر بهداشت در دفتر یادبود رهبر انقلاب کوبا  نوشت و امضاء کرد بدین شرح است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

مراتب تاسف عمیق خود را به عنوان رییس کمیسیون مشترک ایران و کوبا نسبت به فقدان رهبر فقید انقلاب کوبا که الهام بخش بسیاری از حرکت‌های آزادیخواهانه در عصر معاصر در سراسر جهان به ویژه در آمریکالی لاتین شد را اعلام می‌دارم.

مردم عزیز و شریف ایران ، همچنین دولت جمهوری اسلامی ایران، همواره در کنار ملت و دولت کوبا بوده و خواهد بود.

امیدوارم مردم و دولت کوبا همچون گذشته اهداف انقلابی آن شخصیت کم نظیر را که تا پایان عمر در مسیر مبارزه با قدرتهای استثمارگر و استعمارگر باقی ماند ادامه دهد.

روحش شاد و راهش جاویدان

سید حسن هاشمی - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: