کد خبر: ۱۳۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 15
وزارت بهداشت کمک های بسیار خوبی در خصوص تامین پانسمان و داروهای این بیماران با خانه ای بی داشته و ما به طور منظم این پانسمان ها را در اختیار بیماران قرار دادیم.
رییس خانه کودکان پروانه‌ای با بیان اینکه هدف خانه «ای بی» تعامل با وزارت بهداشت و نه تقابل با آن است، عنوان کرد: ما از وزارت بهداشت به دلیل کمک‌‌هایشان به کودکان ای بی تشکر می‌کنیم.

به گزارش شفا آنلاین،حجت الاسلام هاشمی در پاسخ به خبر منتشر شده در خصوص بیماران ای بی مبنی بر بی توجهی وزارت بهداشت به این بیماران، گفت: وزارت بهداشت کمک های بسیار خوبی در خصوص تامین پانسمان و داروهای این بیماران با خانه ای بی داشته و ما به طور منظم این پانسمان ها را در اختیار بیماران قرار دادیم.

رییس خانه کودکان پروانه ای ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه 24 ماهه میان دانشگاه علوم پزشکی ایران و این انجمن افزود: علی رغم گذشت ۱۷ – ۱۸ ماه از انعقاد این تفاهم نامه انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی ایران فعال تر عمل کند البته این دانشگاه به دلیل نداشتن دانشکده دندانپزشکی نتوانسته خدمات دندانپزشکی به این بیماران ارائه کند.

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر لزوم آموزش استفاده از پانسمان به خانواده کودکان ای بی، افزود: دانشگاه های علوم پزشکی دیگر مثل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که قطب دندانپزشکی است می توانند با دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی همکاری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه خانه ای بی به دنبال حاشیه نیست، افزود: ما از وزارت بهداشت به دلیل کمک هایشان به کودکان ای بی تشکر می کنیم و اگر گلایه ای  می شود نمی خواهیم این حرف سیاسی شود و به دنبال بزرگ نمایی نبوده و انتظار حل مسئله را داریم.

حجت الاسلام هاشمی با بیان این که هدف خانه EB به عنوان یک نهاد مردمی این است که در کنار وزارت بهداشت باشد نه در مقابل آن، افزود: خدمات درمانی ارائه شده توسط وزارت بهداشت قابل تحسین است، چرا که مردم از این خدمات با اجرای برنامه تحول سلامت راضی هستند و نباید مشکلات خانواده 400 تا 500 نفری ای بی را به کل حوزه سلامت تعمیم داد اگرچه به این خانواده ها هم از طرف وزارت بهداشت کمک‌های زیادی شده است‌.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: