کد خبر: ۱۳۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 14
دکتر نوربخش بیان کرد:
دکترسیدتقی نوربخش، اظهار داشت: اجرای طرح تحول سلامت کاهش قابل توجه هزینه بیمه شدگان در مراکز درمانی طرف قرار داد تأمین اجتماعی از جمله بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی را به دنبال داشته است و در تداوم اجرای طرح تحول سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: اجرای طرح تحول سلامت باعث دسترسی آحاد مردم و از جمله بیمه شدگان این سازمان به خدمات مناسب درمانی شده و این سازمان از زمان شروع طرح تحول نهایت همکاری را برای موفقیت این طرح داشته است.

به گزارش شفاآنلاین،دکترسیدتقی نوربخش، اظهار داشت: اجرای طرح تحول سلامت کاهش قابل توجه هزینه بیمه شدگان در مراکز درمانی طرف قرار داد تأمین اجتماعی از جمله بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی را به دنبال داشته است و در تداوم اجرای طرح تحول سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت شاهد افزایش پرداختی سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی طرف قرار داد هستیم و به همین دلیل همه ساله افزایش اعتبارات مناسبی در حوزه درمان غیرمستقیم تأمین اجتماعی لحاظ شده است و ما نهایت تلاش و همت خود را برای موفقیت طرح تحول به کار بسته ایم.
وی با تأکید بر اینکه بدخواهان و غرض ورزان موفق به ایجاد اختلاف در بدنه دولت نخواهند شد، گفت: طرح تحول سلامت از بهترین و موفقیت آمیزترین برنامه های دولت تدبیر و امید است و عده ای با اغراض سیاسی به دنبال شکست این طرح هستند اما کاملا در اشتباهند.
دکتر نوربخش گفت: سازمان تأمین اجتماعی با همه توان از اجرای موفقیت آمیز طرح تحول که باعث رضایتمندی عموم مردم و بیمه شدگان و بازنشستگان شده است، حمایت می کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: