کد خبر: ۱۳۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 11
چهاردهمین دوره آموزشی تکنیک های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی، در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می شود.

شفا آنلاین:دکتر کسری اصفهانی، مجری چهاردهمین دوره آموزشی تکنیک های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی  گفت: در دوره های کوتاه مدت آموزشی که برای دانشجویان علاقمند به انجام پروژه های ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوژی برنامه ریزی شده است، تکنیک های معمول آزمایشگاهی به صورت عملی و نظری آموزش داده می شوند.

به گزارش شفا آنلاین،عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با اشاره به تکنیک های آزمایشگاهی اظهار کرد: PCR، طراحی پرایمر، استخراج RNA و DNA، هضم آنزیمی، انتقال ژن، کشت باکتری، بیان و استخراج پروتئین، الکتروفورز ژل آگارز و SDS-PAGE  از جمله مواردی هستند که در این دوره آموزش داده می شوند.

اصفهانی خاطر نشان کرد: در انتهای دوره آموزشی، به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند، گواهینامه معتبر پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به زبان انگلیسی اعطا می شود.

عضو هیات مدیره انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران گفت: این کارگاه آموزشی با عنوان «از ژن تا پروتئین» از  ۱۴ تا ۱۷ آذر ۹۵ در پژوهشگاه ژنتیک برگزار می شود.

برچسب ها: پژوهشگاه ، ژنتیک ، باکتری
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
zakaria jahan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
مرسی عالی بود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: