کد خبر: ۱۳۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 19
عضو جامعه جراحان کشوردرگفتگو باشفاآنلاین:
شفاآنلاین:عضو جامعه جراحان کشورگفت: بهتر است انتخابات الکترونیکی نظام پزشکی ابتدا به صورت پایلوت در یک استان انجام شود و در صورت مثبت بودن نتیجه در انتخابات بعدی به صورت سراسری انجام شود.
دکترعلی سیفی درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: الکترونیکی شدن انتخابات سازمان نظام پزشکی به طورقطع باعث افزایش حداکثری مشارکت وشفاف ترشدن انتخابات است .درعین حال شرکت در انتخابات الکترونیکی برای پزشکانی که معمولاً پر مشغله هستند نیزسهل تر است.

وی افزود:متاسفانه تجربه انتخاب های قبلی نشان داده  در محل برگزاری انتخابات چنان ازدحام و ترافیکی ایجاد می شود که خیلی از افراد به این دلیل از شرکت در انتخابات منصرف می شوند.
 وی ادامه داد: در حال حاضر هم مسئله الکترونیکی شدن انتخابات موضوعی حل شده در دنیا است و نظارت در انتخابات الکترونیک به واسطه ی وجود جوانان نخبه و خبره در زمینه ی برنامه نویسی کاملاً قابل کنترل است .

دکترسیفی گفت :بی تردید هر چه زودترباید به سمت الکترونیکی شدن انتخابات پیش برویم.چراکه کشورهای پیشرفته دنیا طعم این تجربه مثبت را چند سال قبل چشیده اند.

 وی تأکید کرد:امیدواریم بعد ازاصلاح قوانین، پزشکان شجاع، شناخته شده، پیشکسوت وهمچنین جوانان نوآور و خلاق برای کاندیداتوری اقدام کنند تا انشالله به نتایج مثبتی برسیم. ولی می دانیم که در کل دردنیای پزشکی تجربه حرف اول را می زند.

 این جراح ادامه داد:متأسفانه سازمان نظام پزشکی به دلیل تغییرقوانین طی سالهای اخیر رو به افول رفت و هردولتی با هر سیاستی که روی کار آمده ومی آید بخشی از قوانین مربوطه را تغییر می دهد و سلیقه ای عمل می کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: