کد خبر: ۱۳۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 09
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: از 10 هزار و 518 داروخانه غیربیمارستانی ، دو هزار و 401 داروخانه در استان تهران است به عبارت دیگر 23 درصد کل داروخانه های کشور در این استان استقرار دارند.

شفا آنلاین:دکتر مهران ولائی روز چهارشنبه در همایش معاونین غذا و دارو سراسر کشور در کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: 20 درصد کل اقدامات حوزه غذا و دارو در کشور بر عهده سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهیدبهشتی در استان تهران است و این آمار و ارقام نشان می دهد که استان تهران به سیاستگذاری های سریع تر و بودجه های بیشتری در این حوزه نیاز دارد.

به گزارش  شفا آنلاین،وی به بیان آمار دیگری از تشکیلات حوزه غذا و دارو در استان تهران پرداخت و گفت: همچنین از بین 237 آزمایشگاه همکار، 99 آزمایشگاه در استان تهران یعنی 41 درصد آزمایشگاه های کشور در این استان هستند.
ولائی خاطرنشان کرد: همچنین 27 درصد مراکز ترک اعتیاد یعنی یکهزار و 784 مرکز از 6 هزار و 525 مرکز ترک اعتیاد کشور در استان تهران هستند و 205 بیمارستان از 800 بیمارستان کشور در این استان فعالیت دارند.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآور شد: آمار زیاد نهادهای مربوط به غذا و دارو در تهران به علت جمعیت بیشتر و حجم کاری در این استان است.
همایش معاونان غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور امروز در کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: