به گزارش شفا آنلاین، طبق اعلام معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این رتبهبندی از طریق نظرسنجی و ارتباط مستقیم با بیش از ۲۹ هزار کاربر در سراسر کشور انجام شده و اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در ۵ محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان ارزیابی شدهاند.
این ارزیابی بصورت استانی انجام شده و هدف از آن، بهبود کیفیت و ایجاد فضای سالم رقابتی بین اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت در تمامی استانهای کشور عنوان شده است تا دارندگان پروانه این خدمات ضمن حفظ نقاط قوت خود، در مسیر ارتقاء کیفیت سرویس، با شتاب بیشتری حرکت کنند.
وضعیت رتبهبندی ۳ اپراتور برتر از نگاه مشتریان در مناطق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به تفکیک هر استان در جدول زیر درج شده است.