کد خبر: ۱۳۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 07
این بیمارستان ها در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز و یزد احداث که مقدمات آن نیز فراهم شده است.

شفا آنلاین:محمدعلی همتی افزود: این بیمارستان ها در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز و یزد احداث که مقدمات آن نیز فراهم شده است.

به گزارش شفا آنلاین،وی تصریح کرد: البته این بیمارستان ها که شرکت های خارجی در آن مشارکت دارند، جایگزین بیمارستان های قدیمی این شهرها می شود چرا که این بیمارستان ها دیگر قابل بهره برداری و استفاده نیست.
همتی ادامه داد: همچنین یک بیمارستان بزرگ در جنوب استان تهران برنامه ریزی شده که زمین آن قرار است از تولیت حضرت عبدالعظیم (ع) به ما داده شود.
وی خاطرنشان کرد: البته بحث ساخت این بیمارستان را سازمان تامین اجتماعی به عهده دارد.

** توسعه بیمارستانهای مشابه میلاد در دستور کار قرار دارد
همتی درادامه با بیان اینکه توسعه بیمارستانهای کشور مشابه بیمارستان میلاد در دستور کارسازمان تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: با این اقدام می خواهیم بار مراجعه به بیمارستان میلاد در تهران را کاهش داده و عدالت در دسترسی به خدمات را افزایش دهیم.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: همه تلاش ما این است که بتوانیم عدالت در خدمات را در سازمان اجرایی کنیم.

** توسعه فعالیت های درمانی و بیمارستانی در مناطق محروم
همتی درادامه با بیان اینکه توسعه فعالیت های درمانی و بیمارستانی در مناطق محروم از برنامه های جدی سازمان تامین اجتماعی است، افزود: علاوه بر اهواز و ایلام که بیمارستان های آنها آماده بهره برداری است چند بیمارستان دیگر در دست اجرا داریم.
وی اضافه کرد: در شهرهای دزفول، شوش، آبادان و چند نقطه دیگر کشور بیمارستان هایی درحال ساخت داریم تا علاوه بر مشاهده توسعه فعالیت های درمانی، عدالت در خدمات را شاهد باشیم.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تا 21 آبان ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست و هر روز از ساعت 9.30 تا 20.30 میزبان علاقمندان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: