کد خبر: ۱۲۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 07
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد:
پزشکیان بیان کرد: یکی از علل عدم اتفاق نظر در تجمیع بیمه ها، پاسخگو نبودن در قبال مردم است
شفاآنلاین>سلامت>نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر علمی، تحقیقاتی و کارشناسی، تجمیع بیمه ها بهتر از تعدد آن است.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر مسعود پزشکیان در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تجمیع بیمه ها را موضوعی کارشناسی و علمی عنوان کرد و افزود: اگر ما تصمیم بگیریم تمام افراد کشور را تحت پوشش قرار دهیم و به همه خدمت دهیم دیگر وجود صندوق های مختلف  بیمه معنی نخواهد داشت. بنابراین باید یک مسئولیت و یک نوع پاسخگویی برای همه مردم با یک مکانیسم وجود داشته باشد.

وی یادآور شد: شما وقتی به جای چهار یا پنج تا  اداره یک اداره داشته باشید ، هزینه اش حتی کمتر از یک اداره کوچک است. در نتیجه اگر ما بتوانیم همه این ادارات را یک جا جمع و پرسنل را کمتر کنیم  و پول ها را یک جا جمع کنیم، پول بیشتر ی به دست آن کسی که باید خدمتی را ارئه دهد، می رسد  ولی در شرایطی که صندوق های متعدد داشته باشیم ، پول به جای اینکه خرج  هزینه های دارو و درمان بیمار شود در ادارات صرف می شود.

پزشکیان خاطرنشان کرد: یکی از علل عدم اتفاق نظر در تجمیع بیمه ها، پاسخگو نبودن در قبال مردم است .

پزشکیان اظهار داشت : با توجه به این که کار کارشناسی در این زمینه صورت نگرفته و بسیاری از مردمی که در نقاط مختلف تحت پوشش بیمه قرار نگرفته بودند، لذا هر کسی آمده و دکانی باز کرده و این افراد را بیمه کرده است.

این نماینده مجلس درپایان درباره مشکلات اجرایی تجمیع گفت: مشکلاتی برای اجرایی کردن طرح تجمیع‌ بیمه ها وجود دارد که به سادگی نمی شود درباره آن نظر داد. حتما باید این موضوع بررسی شود و بعد در قالب یک نظر آن را اجرا کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: