کد خبر: ۱۲۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 04
بهرحال در حوزه سلامت مردم گرفتاری های مختلفی دارند که این گرفتاری ها و مشکلات فقط منحصر به حوزه سلامت نیست، مشکلاتی وجود دارد، اگر چه که همه دولت ها و مجالس کمک کرده اند ولی واقعا شرایط در قد و قامت و طراز انقلاب اسلامی نیست.
شفا آنلاین>اجتماعی>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فقر یکی از عوامل ایجاد آسیب های اجتماعی در جامعه است و برای رفع آن باید تلاش های بیشتری کرد.

به گزارش شفا آنلاین، این مطلب را سید حسن قاضی زاده هاشمی روز جمعه در پانزدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا که با حضور جمعی از پزشکان، پرستاران و امدادگران دوران دفاع مقدس در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، عنوان کرد.

وی ادامه داد، بهرحال در حوزه سلامت مردم گرفتاری های مختلفی دارند که این گرفتاری ها و مشکلات فقط منحصر به حوزه سلامت نیست، مشکلاتی وجود دارد، اگر چه که همه دولت ها و مجالس کمک کرده اند ولی واقعا شرایط در قد و قامت و طراز انقلاب اسلامی نیست.
جمعی از رزمندگان بهداری دفاع مقدس و خانواده آنان اعم از مدیران، پزشکان، کادرهای هیئت علمی، پرستاران و امدادگران برای پاسداری از ارزش‌های گرانقدر همرزمان شهیدشان که بالغ بر هزاران نفر هستند، تلاش معنوی، فرهنگی را از سال 1374 تحت عنوان هیئت امدادگران عاشورا، متوسلین به حضرت فاطمه الزهرا(س) آغاز کردند.
موسسه خیریه امدادگران عاشورا سازمانی غیر دولتی، غیرانتفاعی و غیر سیاسی است که به منظور یاری رساندن به محرومان و رنج دیدگان بیمار و ارائه کمک‌های انسان دوستانه به نیازمندان و بیماران فعالیت می‌کند.
اعضای این موسسه خیرینی متشکل از پزشکان، پیراپزشکان و متخصصین امور آموزشی، بهداشتی و توانبخشی هستند که با توجه به توانایی‌ها و اختیارات و تخصص‌های مختلف، کمک‌های ارزنده‌ای را در تهران و سراسر کشور برای حمایت از فعالیت موسسه به طور داوطلب ارائه می‌کنند.
در این راستا خیریه امدادگران عاشورا تاکنون 50 هزار نفر از بیماران صعب العلاج و سرطانی مستمند سراسر کشور به ارزش 500 میلیارد ریال را تحت پوشش قرار داده که این بیماران توسط 10 هزار نفر از اعضاء خیریه عضو موسسه مورد حمایت قرار می‌گیرند.
در این مجمع همچنین از رضا ایرانمنش از جانبازان هنرمند دوران دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر و سفر معنوی کربلای معلی در اربعین حسینی تجلیل شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: