کد خبر: ۱۲۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 01
ما در دورانی زندگی می‌کنیم که برخی دولت‌ها استفاده از غذا و دارو را به عنوان اسلحه مجاز دانسته و در لابراتوارهای ضدانسانی خود به پرورش میکروب‌ها و ویروس‌های آزمایشگاهی مشغول هستند.

شفا آنلاین>سلامت>مدیر عامل یک شرکت دارویی گفت: ناگهان یک بیماری ناشناخته در یک کشور ظاهر می‌شود و ده‌ها نفر جان خود را ظرف چند روز از دست می‌دهند، این‌ها همه گوشه‌هایی از باج خواهی‌های مافیایی و آزمایش‌های خطرناک دوران ما به حساب می‌آیند.

به گزارش شفا آنلاین،سید روح الله حسینی، مدیر عامل یکی از شرکت‌های تولید و پخش دارو در عکس العمل به هجوم شرکت‌های خارجی برای سهم خواهی از بازار مصرف دارو در ایران اظهار داشت: ما در دورانی زندگی می‌کنیم که برخی دولت‌ها استفاده از غذا و دارو را به عنوان اسلحه مجاز دانسته و در لابراتوارهای ضدانسانی خود به پرورش میکروب‌ها و ویروس‌های آزمایشگاهی مشغول هستند.

حسینی افزود: ناگهان یک بیماری ناشناخته در یک کشور ظاهر می شود و ده‌ها نفر جان خود را ظرف چند روز از دست می‌دهند و بعد از زهر چشم گیری از یکدیگر، همه چیز را از اذهان عمومی پاک می کنند، این ویروس‌های جهش یافته و میکروب‌های تغییر ژنتیکی داده شده از کجا آمده‌اند و چگونه دوباره همه چیز در فراموشی فرو می‌رود؟ این‌ها همه گوشه‌هایی از باج خواهی‌های مافیایی، مانورهای ویروسی و میکروبی و آزمایش‌های خطرناک دوران ما به حساب می‌آیند.

وی بیان کرد: به هیچ وجه صلاح نیست که برای ایجاد ارتباط با برخی کشورها، در چنین دورانی، بازار سالم و امن دارویی کشور عزیزمان ایران را به عنوان حق الزحمه علیک گیری دیپلماتیک به اغیار هدیه کنیم.

حسینی تصریح کرد: برای تصمیم گیری‌های کلان مربوط به بازار دارو به حقوق شرکت‌های داروسازی ایرانی احترام بیشتری گذاشته شود. به‌طور مثال می‌توانند از مدیران این شرکت‌های استقلال آفرین برای مشارکت در تصمیم گیری‌ها دعوت به عمل آورند.

این مدیر عامل دارویی  عنوان کرد: شرکت‌های داروسازی ایرانی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی دست به کار شدند و با انقلاب در صنعت داروسازی، کشور ایران را از مصرف کننده صرف به کشوری مستقل و حتی صادر کننده ارتقا دادند. امروز که بیرق استقلال صنعت دارو در آسمان جهان به اهتزاز در آمده و مایه مباهات و سربلندی هر ایرانی شده، باید در راستای تقویت هر چه بیشتر شرکت‌های تولید کننده داخلی گام برداریم و اقداماتی را که برای استقلال صنعت دارو تهدید محسوب شود را متوقف کنیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دو سال و یک ماهه دارم که 25 شهریور 95 یعنی حدود یک ماه ونیم قبل فقط آبریزش پیدا کرد ومن 5 روز بهش شربت کوریزان سرماخوردگی دادم بعد که سینش شروع به خس خس کرد بردم دکتر اطفال و بهشون شربت آزیترومایسین(5 روز)و سیتریزین(1هفته) دادن که کلا خوب شد .حدود 10 روز بعد از این جریان پسرم به صورت ناگهانی در روز شروع به سرفه میکنه که چند تای اول خشک هست و سریع سرفه ها زیاد میشن و خلط سفید بالا میاره (خلط مخلوط با غذا) و سینه خس خس میکنه و صوت میکشه .بردم خدمت پزشک ریه اطفال شربت زادی تن و ساشه سینگولر و اسپری بودی ایر و سالبوتامول تجویز نمودندوگفتند احتمال آلرژی هست با مصرف داروها تو یک هفته سرفه قطع شد ولی صوت سینه بودو به پزشک ایمونولوژی مراجعه کردم فرمودند فقط شربت سیتریزین روزی یکبار 5/2سی سی و شستشوی بینی با دکو سالین و اسپری نازونکس تجویز نمودند و فرمودند چند روز بده و قطع کن واگه تکرار شد دوباره بده تا عید و با معاینات بالینی فرمودند که این بچه بیمار ریوی نیست از 2 تا 10 سال زمان رشد لوزه سوم بچه هاست و زمانیکه سرما میخورن و میکروب و...باعث این مشکلات میشه .لطفا راهنمایی کنید مشکل بچه چیه ؟لازم به ذکر که شربت سیتریزین یه بار که 5/2 سی سی میدم در جا واسه حداقل 36 48 ساعت آرومش میکنه ولی مگه میشه 6 ماه به بچه 2 ساله سیتریزین داد ؟؟لازم به ذکر که عکس از ریه هم نگرفته و زمانی که سرفه شروع میشه خیلی شدیدلازم به ذکر ما خانوادگی آلرژی داریم و کل محرکهای خوراکی رو قطع کردم.ممنون .خواهشمندم راهنمایی بفرمایید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: